• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HELP ik ben me windows 2000 wachtwoord kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Faytjeee

Gast
zoals je las ben ik me w8woord kwijt en ik ben onhandig met computer
please help me
er staan dingne op voor me rep week..:surrender
 
LoL, kun je niet zoals op al die andere 98 bijv. op annuleren drukken? :p
 
Waarom stel je dan ook een wachtwoord in :D Ik heb er geen :D
 
je kan me een floppy met daarop het programma NT password and registry recovery het wachtwoord eraf halen>!

moet je maar even op googlen
 
Topic was alweer maanden oud.
 
ow haha had ik niet opgelet. hij stond tussen nieuwe berichten.!
 
Topics worden nooit voorzien van een slotje, de enigste topics die worden voorzien van een slotje zijn de topics die in strijd zijn met de regelementen. Hier worden doorgaans opgeloste topics, of topics waar langer dan een bepaalde periode niet in is gepost / gereageerd, of topics waar de topicstarter verder ook niets van zich laat horen voorzien van een duimpje. Een topic waar een topicstarter in dit voorbeeld dan al 2 maanden niets van zich laat horen, of niet de moeite neemt om erop te reageren, worden dan ook als afgehandeld beschouwd.

En de topicstrater kreeg in reply 2 al direct een link met diverse manieren om een win 200 pasword te omzeilen / achterhalen. Aangezien er verder geen reactie van de TS is, was het topic niet meer onbeantwoord, maar in mijn ogen afgehandled.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan