• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Member!

  • Onderwerp starter MeDieViL
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Mediedevol,

Welkom op het forum, misschien leuk als je een kleine intro van jezelf kan geven :)

Je kan dat aanvullen door bovenaan je berichtje op de bewerk toets te drukken.

frankw
 
Originally posted by Anja@01-08-2004, 10:55:20
mag dit zomaar??
:blink:


ok
mijn echte naam is Wesley
ik woon in belgie (merksem bij antwerpen)
ben 16 jaar oud

als je nog iets anders moet weten vraag je het maar


edit, 1 tip, doe iets aan de forum style!! :ph34r:
 
Hoi MeDievil :)

Welkom op het forum :)

Wat de forum style betreft, zijn er een tijdje geleden reeds enkele gesprekjes onder de admins/mods geweest, om deze idd mss hier en daar wat aan te passen. Het zou dan eerder gaan om kleinere aanpassingen en nog niet voor meteen, maar beargumenteren wat je precies stoort of suggesties zijn natuurlijk steeds welkom :)

Veel plezier nog hier! :)
 
bedankt

wel
verplaatsen door buttons is misshien al een goed begin, en misshien 1 van die banners beneden het forum, zoveel verkwiste plaats vanboven het forum...
 
hey MeDieVil,

sorry voor mijn eerste gekke reactie :unsure:

welkom op het forum.

vind eigenlijk ook dat er wel wat aan de stijl van het forum kan gewerkt worden eerlijk gezegt.

iets meer 3d of ja zals de vensters van msn bijvoorbeeld da is zo bol en met mini-schaduwen mss als je dat kunt veranderen.

ook wat meer lettertypes mss en een chatbox kan ook.
 
Originally posted by MeDieViL@01-08-2004, 13:56:24
misshien 1 van die banners beneden het forum, zoveel verkwiste plaats vanboven het forum...
Nu is precies het omgekeerde gebeurd, getuige de Dell-reclamebalk bovenaan :blink:

Toeval of...... ;)


Rainaldo
 
Ik zie die banners eigenlijk zelf niet (--> Norton ad blocking :lol: ) dus weet nu niet of het in de pos. of neg. zin veranderd is, maar ik vrees ook dat daar niet echt zo veel 'aan te doen' is, die sponsor-balken moeten natuurlijk aanwezig blijven, en de plaats van zo'n balken doet veel
Voor de layout, banners, ... = admins :) maar eens horen naar de mogelijkheid van een evtle verplaatsing kan nooit kwaad, het wordt voorgesteld in het mod/admin forum :)


(ps: ik herhaal nog even om evtle misverstanden te vermijden "om deze idd mss hier en daar wat aan te passen. Het zou dan eerder gaan om kleinere aanpassingen en nog niet voor meteen" :) )
 
Hoi Kingpin, :)

Ik begrijp het wel, maar het is wel toevallig dat er nu ineens die reclamebalk is.
Het is heel eenvoudig, zonder sponsors gn forum :( en dat moeten we niet hebben :p

Ik kan nu geen screenshot plaatsen, zit op mijn werk. ( de laatste week voor mijn vakantie :D )


MVG Rainaldo
 
Hoi Rainaldo :)


heb het ondertss ook even gezien (ad-blocking even afgezet ... en maar snellll terug opgezet :blink: ... I see the point :lol: ;) )

De suggestie is geplaatst, we wachten even de reactie van Jeroen of NaNo af :)

Haha dan heb jij nog leuke vooruitzichten :D !
Alvast een leuke vakantie gewenst! :D
 
Originally posted by *Kingpin*@02-08-2004, 13:41:50
heb het ondertss ook even gezien (ad-blocking even afgezet ... en maar snellll terug opgezet :blink: ... I see the point :lol: ;) )

Hahaha :D


Haha dan heb jij nog leuke vooruitzichten :D !
Alvast een leuke vakantie gewenst! :D

Bedankt alvast, als het dit weer blijft zal het zeker lukken. Nog een week te gaan :( :p

Rainaldo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan