• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Longhorn Screenshots :p

  • Onderwerp starter MeDieViL
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MeDieViL

Gast
heh, hier een paar sccreenshots voor jullie :)
4074-start.jpg


aero-1.jpg


my%20pc.jpg
 
heykes het is mss een domme vraag
maar als je screenshots wil nemen doe jij dat dan met een programma hiervoor of gewoon met windows ?
bedankt he
yannick
 
Je kan een screenshot maken met printscreen- dan evenb plakken in het programma paint en dan laten hosten door een gratis plaatjes host bijvoorbeeld http://imageshack.us/index3.php
 
bedankt voor de tip
maar als ik nu mijn screenshots heb gemaakt en in paint heb gezet maar hoe krijg ik deze in een bericht ? moet ik hiervoor op
IMG klikken ?
 
bedankt voor de tip
maar als ik nu mijn screenshots heb gemaakt en in paint heb gezet maar hoe krijg ik deze in een bericht ? moet ik hiervoor op
IMG klikken ?
 
Hoi Yannick :)


Hier een stappenplan, opgesteld door Teq :)
Zo zou het moeten lukken :)

1) Neem een ScreenShot [Print Screen Toets]
2) Open Paint [Start -> Programma's -> Bureau-accessoires -> Paint]
3) Plak de ScreenShot [Bewerken -> Plakken]
4) Bestand opslaan als .jpg of .jpeg [Bestand -> Opslaan als.... -> ScreenShot.jpg
5) Surf naar ImageShack
6) Blader naar je bestand toe [ScreenShot.jpg dus]
7) Druk op Host it!!
8) Plak de lijn die begint met op dit forum....

KLAAR[/b][/quote]
Bron: Teq :lol:
 
Dankjewel kingpin,
ik had me ook al afgevraagd hoe je zo'n screenschot maakt. :D
 
Fijn dat je er ook iets mee bent, p-j c :lol:
hier in het deelforum "aan de bar" evtl nog wat meer info tss de postjes door ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan