• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Een maffia spel maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ntw11

Banned
Lid geworden
22 dec 2005
Berichten
825
Waarderingsscore
0
Hallo mensen!!

Ik zit al een paar dagen te denken om een maffia spel te maken, en nu is het zo ver, ik wil het!

Ik vraag mij alleen af, hoe moet ik alles maken, daarom ben ik opzoek naar mensen die mee willen doen met het maken van een maffia spel.

Ik neem even het voorbeeld zoals gangstars.nl .
Zoiets wil ik ook gaan maken alleen dan allemaal in eigen styl.

Meer info wat ik moet vertellen weet ik niet, dus als je meer informatie hierover wilt, voeg mijn msn dan even toe, ntw11 AT msn PUNT com, en natuurlijk ook toevoegen als je wilt mee helpen een maffia spel te maken.

Ik wil niks in flash hebben, maar wel het zelfde systeem als gangstars.nl.

Vriendelijke groeten,
Nick ten Wolde.:biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een lijst met dingen die je wilt maakt, kan ik kijken wat ik voor je kan doen :) Ik kan de lay-out wel voor je maken ;) En misschien wat scripten. Eerst een 'taken' lijst.

Greetz,

Aram
 
@ntw11, misschien kun je je emailadres beter even onherkenbaar maken..dit is vragen om spam...die spambotmachines draaien hierop...even AT..en DOT ofzo van maken...gewoon een tipje..:)
 
done :)
 
:worship: Frankw!!!!:worship:
 
Ik zou best graag mee willen doen, alleen ik ben helemaal niet goed in het programeren van dingen dus ik zou graag willen helpen met de lay out en alle dingen die te maken hebben met de graphics.

Groetjes,

Ruben
 
Tranqulio zei:
Ik zou best graag mee willen doen, alleen ik ben helemaal niet goed in het programeren van dingen dus ik zou graag willen helpen met de lay out en alle dingen die te maken hebben met de graphics.

Groetjes,

Ruben

Oke Ruben, Dat is goed, voeg mijn MSN Messenger account toe, ntw11 AT msn DOT com
 
Zijn er nog meer mensen die willen mee helpen?
Ruben is momenteel niet meer op komen dagen.
Als je mee wilt helpen met een cool mafia spel te maken, grijp dan je kan want deze word vet strak!
Groeten,
Nick.
Voeg mij toe op msn ntw11 AT msn DOT com.

P.S.
Er moet nog een design worden gemaakt, er moet nog een login komen, de pagina's moeten nog gemaakt worden, dingen moeten gemaakt worden zoals dat ze hun rank kunnen bekijken, of in het ziekenhuis kunnen genesen.
enz.. te veel nog om op te noemen.
 
Mm, je baseerd je dus beetje op crimeclub zo te zien (ziekenhuis).

Misschien beter even wachten tot vakantie wat over is. Veel mensen die iets kunnen doen zijn er nu niet :)
 
Ikzelf ben bekend met deze wargames en ik heb PHP aardig onder de knie dus ik heb je ook even ge-add ;)
 
ntw11 zei:
Zijn er nog meer mensen die willen mee helpen?
Ruben is momenteel niet meer op komen dagen.
Als je mee wilt helpen met een cool mafia spel te maken, grijp dan je kan want deze word vet strak!
Groeten,
Nick.
Voeg mij toe op msn ntw11 AT msn DOT com.

P.S.
Er moet nog een design worden gemaakt, er moet nog een login komen, de pagina's moeten nog gemaakt worden, dingen moeten gemaakt worden zoals dat ze hun rank kunnen bekijken, of in het ziekenhuis kunnen genesen.
enz.. te veel nog om op te noemen.

Ruben is niet meer op komen dagen,,,,


Mag ik ook mijn vakantie hebben in zuid-frankrijk of niet soms?!

grtz Ruben
 
Ik wil ook wel meedoen, ik kan wel php, maar ben niet zo goed in het netjes scripten en heb geen ervaring met wargames, maar ik wil wel helpen, add me:
tim_17_mei AT hotmail DOT com

Gr, tim
 
ik ben niet zo goed in php maar ik wil wel mee helpen met het designen. voeg me bij kai_vijzelaar_men@hotmailDotcom
 
ntw11 zei:
Hallo mensen!!

Ik zit al een paar dagen te denken om een maffia spel te maken, en nu is het zo ver, ik wil het!

Ik vraag mij alleen af, hoe moet ik alles maken, daarom ben ik opzoek naar mensen die mee willen doen met het maken van een maffia spel.

Ik neem even het voorbeeld zoals gangstars.nl .
Zoiets wil ik ook gaan maken alleen dan allemaal in eigen styl.

Meer info wat ik moet vertellen weet ik niet, dus als je meer informatie hierover wilt, voeg mijn msn dan even toe, ntw11 AT msn PUNT com, en natuurlijk ook toevoegen als je wilt mee helpen een maffia spel te maken.

Ik wil niks in flash hebben, maar wel het zelfde systeem als gangstars.nl.

Vriendelijke groeten,
Nick ten Wolde.:biggrin:

ik wil heel graag helpen ik heb wel wat ideetje ik heb je al toegevoegt
 
aggie266 zei:
ik wil heel graag helpen ik heb wel wat ideetje ik heb je al toegevoegt

Hallo,
Wil je ntw11@msnDOTcom nog een keer toevoegen?
Want volgens mij heb je mij niet goed toegevoegd,
Vriendelijke groeten,
Nick ten WOlde
 
ntw11 zei:
Hallo,
Wil je ntw11@msnDOTcom nog een keer toevoegen?
Want volgens mij heb je mij niet goed toegevoegd,
Vriendelijke groeten,
Nick ten WOlde

oke
 
hallo ik probeer een spel te maken zo iets als omerta of crime club alleen ik echt niet hoe je zo iets kan maken als iemand het weet reageer dan alsjeblieft of als iemand wil mee werken om zo iets te kunnen maken.
 
daar voor moet je heel goed zijn in programmeren hoe en wat het zit weet ik niet precies dat weten sommige members hoe en wat er allemaal gedaan moet worden.
Begin eerst bij een heel simpel spel (als je het wilt gaan doen) met gamemaker: http://www.game-maker.nl/
 
daar voor moet je heel goed zijn in programmeren hoe en wat het zit weet ik niet precies dat weten sommige members hoe en wat er allemaal gedaan moet worden.
Begin eerst bij een heel simpel spel (als je het wilt gaan doen) met gamemaker: http://www.game-maker.nl/

ok maar jij heb ook niet echt een idee van hoe het allemaal in elkaar zit zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan