• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Windows Media Player deel 5

[hand] [kopje]Programma voor kwaliteitsverbetering[/kopje]

Je kunt deelnemen aan het Programma voor kwaliteitsverbetering van Microsoft om de kwaliteit, betrouwbaarheid en prestaties van Microsoft-software en -services te verbeteren. Wanneer je hieraan deelneemt, worden anonieme gegevens verzameld over jouw hardwareconfiguratie en de manier waarop je de software en services gebruikt om trends en patronen vast te stellen. Adressen of andere contactgegevens worden niet verzameld. Je hoeft geen vragenlijst in te vullen, je wordt niet gebeld en je kunt zonder onderbreking verder werken.

Wil je deelnemen aan dit programma:
  1. Klik in het menu Extra op Opties.
  2. Schakel op het tabblad Privacy het selectievakje Ik wil helpen de software en services van Microsoft nog beter te maken door gebruiksgegevens van Windows Media Player naar Microsoft te sturen in.
[linkje]Naar Boven[/linkje]​
[/hand]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Windows Media Player deel 5

[hand] [kopje]Wijzigingen in de privacyverklaring[/kopje]

De privacyverklaring wordt regelmatig bijgewerkt. In dat geval wordt de datum Laatst bijgewerkt bovenaan de privacyverklaring regelmatig aangepast. Er wordt dan ook aangeraden de privacyverklaring regelmatig te controleren zodat JIJ weet hoe Microsoft omgaat met jouw gegevens.

[linkje]Naar Boven[/linkje]​
[/hand]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Windows Media Player deel 5

[hand]
Hiermee ben ik aan het eind gekomen van de handleiding over Windows Media Player. Ik hoop dat jullie er een hoop aan hebben. Maar het kan zomaar zijn dat ik dingen ben vergeten, heb overgeslagen of dubbel heb vermeld. Over het algemeen is alles wat ik beschreven heb te vinden op Internet, maar nu staat het allemaal overzichtelijk bij elkaar. Ik wens jullie dan ook veel plezier toe met Windows Media Player

Groetjes, Maaikie [/hand]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan