• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

C++ tutorial

Status
Niet open voor verdere reacties.

X-Fybird

Junior lid
Lid geworden
3 mrt 2006
Berichten
93
Waarderingsscore
0
Hoi NCF-lezers, ik heb hier zelf een c++ tutorial geschreven...ik heb de meest relevante dingen besproken, en hoop dat er zo min mogelijk spellings fouten in zitten:wink:.

Ik hoop dat de lezer er wat aan heeft:wink:. Alles is gecompileerd geweest in Bloodshed's Dev C++ 5, moest je toch enige problemen hebben bij het compileren kun je alsnog contacteren op rise_against_like_the_angelAThotmailPUNTcom
er zullen normaal gezien nog wat edits volgen:wink:. Ik wil er nog bijzeggen dat deze tutorial zou moeten leiden tot het kunnen werken met de allegro API:wink:.

veel plezier, X-Fybird


mijn excuses dat de tutorial niet hier staat, maar in een zipbestand...was eigenlijk voor mijn eigen gemak :wink: zo moet ik de tekst niet in delen van 7 pagina's spreiden (zijn er 47 in totaal:wink:) sorry voor het ongemak...

Ook heb ik er de fouten van vorige keer uitgehaald:wink: sorry, er wrden geen files include:p

 

Bijlagen

  • Cpp4U.zip
    33,3 KB · Weergaven: 329
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Arend,

je kan de door jouw gemakte tutorial gewoon plaatsen op het forum, even de teksten kopieeren uit jouw word doc, en dan hier plakken in een bericht, denk wel dat je het iets in stukken moet hakken omdat het anders niet past :)
 
Ik heb je e-mailadres even onherkenbaar gemaakt voor spambots.

LOL Geen van de codes in dat stuk compileert.
De eerste programma's die jij zult schrijven zullen vast nog vol nutteloze sttements zitten, of een teveel eraan. Als je eenmaal C++ onder de knie hebt zul je zien hoe het beter kan.
Misschien dat dat voor jou zo is/was, maar ik heb dan ook het idee dat je veel zaken verkeerd geleerd hebt. Als je op een goede manier C++ wilt leren, is het belangrijkste dat je bij alles nadenkt en naleest waarom je het het beste zo kunt doen. C++ is door de standardisatie namelijk belachelijk goed uitgedacht. Voor bijna alles is een goede reden te bedenken om het wel/niet te doen. Zie bijv. http://www.parashift.com/c++-faq-lite/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan