• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

inloggen T-Mobile lukt alleen via Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Frank57

Gast
sinds vandaag lukt het me niet om in te loggen op T-Mobile via IE, tot mijn verbazing lukt het wel via FF wat eerder nooit lukte, als ik via IE inlog gebeurd er gewoon niks, onderaan de balk staat dan "klaar" maar er gebeurd dus verder niks.
zijn er nog andee mensen die dit probleem hebben, ik vind het maar vreemd.

Ik weet dat er vaak problemen zijn met T-Mobile maar dat het nu opeens alleen maar via Firefox lukt vind ik wel heel erg vreemd.
 
Kapiteinkoek zei:
accenpeert internet explorer wel cookies??
ik heb niks veranderd en eerder lukte het wel via IE.

ik gebruik IETAB in FF en als ik op snelkoppeling van T-Mobile klik word die automatisch in IE geopent en dat werkte altijd, maar nu niet, ik heb T-Mobile nu 's gewoon via IE geopent dus znder IETAB in FF en dan lukt het wel, toch vreemd
 
Laatst bewerkt:
wat zowiezo nooit verkeerd is is eens een keertje schoonmaak houden,,,

temp bestanden verwijderen etc.

ik gebruik het liefste ccleaner hiervoor,,,alles (IE&FF en nog meer) ineens opgeschoond.

http://www.ccleaner.com/
 
sjonnie zei:
wat zowiezo nooit verkeerd is is eens een keertje schoonmaak houden,,,

temp bestanden verwijderen etc.

ik gebruik het liefste ccleaner hiervoor,,,alles (IE&FF en nog meer) ineens opgeschoond.

http://www.ccleaner.com/
ccleaner gebruik ik ook. en had al alles schoongemaakt dus daar ligt het niet aan.
 
Ik heb hetzelfde hier, je kunt inderdaad met IE niet inloggen. Raar, eerst was het juist andersom. Gaf Firefox soms problemen, en ging het goed met IE.

Het lijkt erop alsof de fout bij tmobile zit dus.
 
Ik kom er wel in, moest me wel 2x inloggen?
IE met XP pro (vanaf werk)
 
Rainaldo zei:
Ik kom er wel in, moest me wel 2x inloggen?
IE met XP pro (vanaf werk)
ik heb zojuist vernomen dat het nu ook via FF gaat, en ik moet soms ook 2x inloggen zowel in IE als FF.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan