• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Draadloze muis en toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bb_dX

Gast
ik heb een draadloos toetsenbord en muis van logitech
muis en toetsenbord werkte nemeer
ik heb op connect gedrukt, batterijen vervangen enz.. ma de muis werkt niet toetsebord wel maar muis doet niks...

tips? hulp plzz
 
= gefixt.. andere batt... :s
 
moet je ff je muis bij de connector houden en dan de linkermUis knop indrukkeN tegelijk met het connect knopje van de connector
 
idd, ik heb ook eens gehad toen viel het opeens weg, terwijl de connector p de zelfde plek ston toen de connector, 10 cm naar me toe gehaald, geconnect toen na tijdje weer teruggezet, en toen deed hij het wer:S rare logitec
 
Is toch het eerste waar je aan denkt :p Andere batterij...

gedrukt, batterijen vervangen enz.. ma de muis werkt niet toetsebord wel maar muis doet niks...
En daarna:
= gefixt.. andere batt... :s

Je zei dat je dat al had gedaan, je maakt het ons wel heel moeilijk :'D
 
ik zag het later want deed al 10 min over het type van die tekst omdat ik op me xbox zat te internetten:agree:
 
Waarom, mijn god, internet je dan ook op een XBOX -_-
 
zin in:agree:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan