• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet explorer 6.(nog iets) sp2 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michaelv15

Senior
Lid geworden
7 mrt 2006
Berichten
3.112
Waarderingsscore
206
Internet explorer 6.(nog iets) sp2 werkt niet meer

volgens mij was het 6.0 mja iig als ik IE6... wil openen gebeurt er helemaal niks ik had pas een fout melding en daarna is dit dus gebeurd (typisch ms:p) nja weet iemand dus waar ik IE6.0 sp2 nl vandaan kan halen? want ik heb op de ms site gekeken en daar stond niks bij van ie6.0 sp2 of hoger.

of kan anders iemand het instal progje of een rar file met de map van ie zelf en inhoud er in uploaden?

B.V.D :)
 
Hoi michaelv15 :)


Je hebt IE verder niet gedeinstalleerd oid ? het staat dus nog op je pc, maar werkt niet mee ?

Probeer eens of dit mss al volstaat dan ? :) :

* download iefix en sla het op naar bv bureaublad
* na download het zip mapje uiitpakken en op iefix.exe klikken
* dan "apply" klikken
* Best de windows cdrom bij de hand houden ingeval daar om wordt (als je die niet hebt, klik dan bij die vraag gewoon ok en blader indien/wanneer er naar een bestand gevraagdwordt (bv iexplorer.exe) naar de "repair mappen die op je pc zelf staan om het gevraagde bestandje te openen, dit zijn bv de mappen c:\i386 , c:\windows\i386, c:\windows\Inf\i386, c:\windows\downloaded program files\i386) waar je naar kan bladeren om te kijken of het gevraagde bestand aanwezig is (als het niet in c:\i386 staat, ga dan kijken bij c:\windows\i386 enz..) daarin en het te openen in iefix)
* Dan gewoon ok klikken en verder laten z'n werk doen, na een paar minuutjes komt er dan op wanneer het completed is
* herstart dan de pc

Gaat/opent IE dan weer zoals het hoort ?


succes :)
 
nee heb hem idd niet ge deinstaleerd ik ga direct kijken of het werkt:)


//edit//

Oke hij vraagt nu dus om ie.exe of orginele naam Iexplorer.exe

ik dus mijn hele pc af gezocht staat er niet meer op heel vaag..-_-

en het nadeel is dus ook nog dat onze sp2 cd naar zijn grootje is-_-

iemand id (hum tog miss makkelijker om gewoon de map van ie6 sp2 ff te uploaden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
laat maar bedankt voor ale hulp maar xtremesking heeft me de map van ie door gestuurd :D bedankt voor jullie hulp k-p en xtremesking :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan