• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PC blijft hangen na rechte muis klick

  • Onderwerp starter ar_harutunian
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

ar_harutunian

Gast
Hi,

Als ik met de rechte muis op het lege bureaublad click dan blijft mijn computer hangen. Alleen restart helpt dan. Voor de rest werkt alles goed, zelfs rechte muis functionaliteit maar niet op het lege bureaublad.

Heeft iemand enige idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt

.
 
Is mischien je cpu te hoog ?

Controleer dit door ctrl alt del in te drukken

je hebt daar onderaan staan processsen en cpu gebruik en geheugen gebruik de 2 de moet je hebben

Laat dit zo staan en klik nu gwn met rechts veranderd er dan iets in het cpu? knalt ie bijv naar de 100%?

Misch is het een virus ofzo je weet het niet ?

ceck eerst je cpu maar eens!
 
Welk besturingssysteem?

Het kan wel even duren voordat dat schermpje opent.
Komt er wel een kadertje in beeld of dat ook niet?

En heb je een standaard windowsachtergrond of een actieve desktop/thema draaien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rainaldo zei:
Welk besturingssysteem?
nou denk ik zomaar dat ar_harutunian zijn probleem in het XP onderdeel zet omdat het probleem met XP te maken heeft.....:unsure:...

:'D:;)
 
Ow lol :D

Ik klik vanuit het scherm "nieuwe berichten" 1 voor 1 alles aan zonder te kijken waar het staat (was voorheen ook niet nodig, die nieuwe indeling ook :fool)
En als je de link aanklikt kom je bij de eerste post uit en zie je de balk met forumdeel bovenaan niet meer.
 
Rainaldo zei:
Ow lol :D

Ik klik vanuit het scherm "nieuwe berichten" 1 voor 1 alles aan zonder te kijken waar het staat (was voorheen ook niet nodig, die nieuwe indeling ook :fool)
En als je de link aanklikt kom je bij de eerste post uit en zie je de balk met forumdeel bovenaan niet meer.


tkan de beste over komen nietwaar? gelukkig zijn we mensen en zijn fouten zeer menselijk...:)

nu maar kijken of we ook nog een oplossing voor dit lid kunnen bedenken...:lol:
 
Hi allemaal,


heb wel XP helaas, maar kan niets aan doen :) ken linux niet.

cpu van PC is wel goed. voor de rest zijn er geen virusen of zo.

Heb ergens gelezen dat het met divx versie te maken kan hebben.
zal over paar dagen dat updaten naar nieuwere versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan