• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Blauw scherm in ME

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Talitha

Gast
ik heb ook me op me computer en krijg ook blauwe schermen en als ik lees moet ik opnieuw opstarten maar dan werkt het nog niet en jij hebt me er opnieuw opgezet hoe doe je dat


doei Talitha


Mod:
Bericht even verplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Re: Blauw scherm in ME

Je hebt dus Windows ME? Dat is sowieso geen geweldig besturingssysteem, maar goed.
Wanneer krijg je die blauwe schermen.

Edit:
:welkom: op het NCF, trouwens.
 
Re: Blauw scherm in ME

me windows is toch goed. heb um gekregen van iemand nou er staan allemaal cijfertjes en dan moet ik me een aantal toetsen indrukken die doen het dan niet. Me coputer start niet op en ik mnoet het denk ik overnieuw me computer opstarten.

er staat iets van beveiliging. wat moet ik nou doen

ik kan denk ik wel me pc overnieuw opstarten

doei Talitha
 
Re: Blauw scherm in ME

ik kan wel overnieuw opstarten maar krijg toch die blauwe schermen terug. Ddrmmrr kan jij me daarmee helpen of iemand die ME heeft....

ik heb elke keer die blauwe schermen met een rare cjfertjes foutmelding

ik heb niet zoveel verstand van computers sorry en weet ook niet goed hoe ik het moet uitleggen
 
Re: Blauw scherm in ME

Misschien kan je even opschrijven wat er op dat blauwe scherm staat. Daar kunnen we misschien nog wel wat mee.
 
Re: Blauw scherm in ME

hoi barto360,

het is ineens opgelost, ik weet niet zo goed wat ik heb gedaan maar ik heb geen blauwscherm meer
maar als ik het weer zie zal ik het op;schrijven gaan

dankjewel voor je opmerking

Doei Talitha
 
Re: Blauw scherm in ME

Ok, ben bij dat het opgelost is. Nog veel computerplezier :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan