• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

sig kwijt!

Dominique

Vaak hier
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
574
Waarderingsscore
93
Mijn avatar en signature zijn beiden gemaakt door Wickedlife:worship: . Blijkbaar is mijn sig nu opeens veranderd en voor zover ik weet heb ik daar niks mee te maken. Ik heb ook nergens een aanpassing gedaan. Mijn sig was ongeveer hetzelfde als mijn avatar. Hoe kan dit dat het zomaar veranderd is? En kan ik mijn vorige sig terugkrijgen?:wacko:
 
Zoals het plaatje al zegt

Wickedlive zijn ImageCave Bandwidth is overschreden
upload je sig eens op imageshack.. (waarschijnlijk aan het eind vd maand weer zichtbaar)
dan hebje daar ook geen last van
zag net dat janssuh er ook last van had
en maaikie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey G-F!

Bedankt voor de info.:rules:
 
Zoals het plaatje al zegt

Wickedlive zijn ImageCave Bandwidth is overschreden
upload je sig eens op imageshack.. (waarschijnlijk aan het eind vd maand weer zichtbaar)
dan hebje daar ook geen last van
zag net dat janssuh er ook last van had
en maaikie


Maaikie zag het toen ze terug uit het bos kwam....maar Maus staat weer op zijn plekkie....maar hoe bedoel je dat wicked zijn imagecave overschreven had..ik had mijn sig gehost vanaf mijn eigen computer naar imageshack....

kweet dat het een beetje een late reactie is...maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt G-F?

Ik had dus gewoon vanaf mijn eigen pc gehost bij imageshack...??:wacko:
 
nee jouw sig stond volgensmij op de site van wickedlife
en hij had zijn Bandwith overschreden .. en zag je geen plaatjes.. alleen een plaatje van Imagecave
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan