• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PC blijft vaak hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cain

Nieuw lid
Lid geworden
8 sep 2006
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik heb al een paar dagen last van het feit dat mijn pc blijft hangen.

In de meeste gevallen ben ik bezig met Internet Explorer, en wanneer ik dan ALT-TAB naar een ander venster dan blijft hij regelmatig hangen. Ik kan dan wel taskmanager opvragen, maar ik kan niets aanklikken of naar toe navigeren met toetsenbord....

Wanneer ik dezelfde actie doe maar dan met mijn muis, dan ondervind ik geen problemen. Meestal kan ik mijn pc weer een impuls geven weer door te gaan door een usb stekker los en vast te doen, maar dit hoort natuurlijk niet.

Heeft iemand dit probleem ook (gehad)
Wie weet hoe dit opgelost kan worden, want het gebeurt redelijk vaak. Ik bouw ook websites, en ik alt-tab regelmatig tussen browser en broncode om wijzigingen te zien. En dan is het vervelend als ik om de minuut mijn pc blijft hangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
doe eerst eens wat opruimen:

ledig cookies / temporary internetfiles, ledig temp mappen enzovoorts is ook te doen met gratis programma cc cleaner.

haal daarna eens het gratis programma speedfan en kijk eens wat de temperaturen zijn van je pc.

laat je pc eens grondig controleren op virussen en spyware zie daarvoor ons deelforum spyware / hijackthis.

update je windows.






------------

*mod-edit* : topic op duimpje gezet omdat er langer dan 10 dagen geen reactie meer geweest is van TS, en we er zodoende vanuit gaan dat het probleem opgelost is :)

*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan