• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nog Maar Ff Voorstellen Dan

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardo

Gevestigd lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
336
Waarderingsscore
0
Ey ik ben Ricardo ik ben 17 jaar oud woon in de omgeving van gouda
Op computergebied zijn mijn intresses:

  • Phpbb2 ( forum ) mod's en templates etc heb 1 eigen forum / beetje actief op phpbb.nl en moet het ook weten voor winampnederlands zie hieronder.
  • Winamp ( mediaspeler ) ben medebeheerder van de site winampnederlands.nl ik ben er momenteel vooral voor om problemen op te lossen via het forum er word echter een systeem gemaakt dat leden plugins en skins kunnen uploaden en mederbeheerders en de beheerder deze kunne beheeren en teveens zijn we de rest van de site aan het verbouwen en krijg ik daar ook een grotere rol in info toevoegen/aapassen etc..
  • Momenteel bezig met een eigen site op te bouwen het forum heb ik al .. ik wil er echt wat van maken
  • Gamen en msn maar dat is een beetje standaard ;)
  • Zit eraan te denken om ICT opleiding te gaan volgen

Jullie zullen mij denk nog wel her en der tegenkomen Vragen/Opmerkingen zijn welkom

MVG Ricardo.
 
welkom op het forum ricardo :lol:

hoe doe je dat die bolletjes op het forum of heb je het gekopieerd van word of zo?
 
Originally posted by ricardo@27-08-2004, 12:57:44
[*]Winamp ( mediaspeler ) ben medebeheerder van de site winampnederlands.nl ik ben er momenteel vooral voor om problemen op te lossen via het forum er word echter een systeem gemaakt dat leden plugins en skins kunnen uploaden en mederbeheerders en de beheerder deze kunne beheeren en teveens zijn we de rest van de site aan het verbouwen en krijg ik daar ook een grotere rol in info toevoegen/aapassen etc..
Lol, en virusjes uploaden via de Winamp skins :D
Neej geintje joh :p

Welkom op dit forum. Ik ben hier zelf ook nog niet echt super lang maar kan je vertellen dat er genoeg kennis is enthousiasme inzit!! En dat is een goeie zaak!

Greetz Teq
 
so we meet again , Mr Ricardo :ph34r: :lol: ;)

WELKOM op het forum ricardo!! :D :D

00009169.gif


Nog veel lees- en postplezier hier!!!
En nog veel succes met je interesses/activiteiten :D
 
welkom op het forum ricardo

hoe doe je dat die bolletjes op het forum of heb je het gekopieerd van word of zo?

thnx's dat doe je gewoon met [LIST ] dan [* ] optie1 [* ] optie2 [/LIST ] min de spatie's dan ;)

Lol, en virusjes uploaden via de Winamp skins
Neej geintje joh

Welkom op dit forum. Ik ben hier zelf ook nog niet echt super lang maar kan je vertellen dat er genoeg kennis is enthousiasme inzit!! En dat is een goeie zaak!

Greetz Teq

Lol je bent goed op de hoogte ;) mja ons advies is dowload van vertrouwde bronnen dan is er geen probleem en er word momenteel ook gewerkt aan een oplossing.. en ik merk ook dat hier veel kennis en enthousiasme inzit dat is zeker een goeie zaak!

so we meet again , Mr Ricardo

WELKOM op het forum ricardo!!

00009169.gif


Nog veel lees- en postplezier hier!!!
En nog veel succes met je interesses/activiteiten

We meet again! nog bedankt voor je hulp het is gelukt!.. das nog is een vrolijke welkom thnx's!!

woon in de omgeving van gouda

LOL :D daar kom ik oorsprokelijk ook vandaan (de omgeving van) :p

welkom op het forum iig ;)

waddinxveen op precees te zijn .. thnx's!

iedereen bedankt voor deze vriendelijke welkom .. ik denk dat jullie nog veel van me gaan horen vooral in het deel websites.. nogmaals dit forum is echt top!

keep it up!
Ricardo

PS: paar smiles uit quotes gaal zat over het max lol
 
Welkom nog ricardo hierzo. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan