• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Draadloze muis en toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Neon

Gast
Hoi,
Ik heb nu een muis van logitech (draadloos)
en die vind ik super fijn dus die wil ik niet kwijt!
alleen nu wil ik ook nog een draadloos toetsenbord maar als ik die koop dan moet hij inclusief die muis die ik nu heb maar die is er niet meer.
dus kan ik gewoon een los draadloos toetsenbord kopen en dan me oude muis houden? of krijg ik dan problemen met de freqeuntie (ofzo)
Is het mogelijk of niet
 
werken allemaal op andere frequentie, anders als je 2 computers zou hebben en dan 2 muizen en toetsenborden draadloos zouden die anders ook conflciteren en dat doen ze niet.

dus moet gewoon lukken.
 
Ik heb speciaal een draadloze muis gekocht die compatibel is met Windows 98.Me.2000.xp. (ps/2 compatible muis) van Trust.

Dus daar hoefde ik niets voor te installeren ofzo.
Gewoon aansluiten en hij werkt :biggrin:

Bestaan er ook niet zulke draadloze toetsenborden ?
Dat lijkt me wel het makelijkst.

tevens ik zelf maak nog gewoon gebruik van een toetsenbord met snoer.

Succes.
 
je kan gewoon een losse draadloos toetsenbord met een andere draadloze muis kopen
heb hier een logitech g7 muis staan en die worden zelfs nog niet gecombineerd met een toetsenbord. en ik heb zelf ook een wat oudere toetsenbord dus het kan gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan