• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wist je dat....

*gein* :lol:

-----------------------------

hehehe :lol:
kplaats er even al een paar "gouwe ouwe" de meeste kennen ze wschl al wel, mr is een klassieker :rolleyes:

Wist je dat ....

- het onmogelijk is om aan je elleboog te likken,
- bij het bestuderen van meer dan 20.000 struisvogel gedurende de laatste 80 jaar, er geen enkele geval is vastgesteld dat een struisvogel zijn kop in het zand stak,
- dat een varken fysiek niet in staat is om naar de lucht te kijken,
- dat meer dan 50% van de wereldbevolking nooit een telefoonoproep gedaan of ontvangen heeft,
- te hard niezen kan resulteren in een gebroken rib,
- pogen het niezen te onderdrukken aanleiding kan geven tot een hersen-of halsbloeding met de dood tot gevolg,
- als je je ogen poogt open te sperren bij het niezen deze de oogholtes kunnen verlaten,
- dat ratten zich zo snel voortplanten dat ze in 18 maanden 1 miljoen nakomelingen kunnen hebben,
- dat er in elke aflevering van de Amerikaanse televisiereeks Seinfeld er ergens een superman in voorkomt,
- de aansteker al werd uitgevonden voor de lucifers,
- 35% van de mensen die een contactadvertentie plaatsen in de krant om een partner te vinden reeds gehuwd zijn,
- dat wereldwijd, 23% van de defecten aan fotokopietoestellen te wijten zijn aan mensen die hun achterwerk probeerden te kopiren,
- dat gedurende de gemiddelde levensduur een slapend persoon ongeveer 70 insecten en 10 spinnen inslikt,
- het merendeel van de rode lippenstiften visschubben bevatten,
- dat net zoals de vingerafdruk ook de tongafdruk bij ieder mens uniek is,

- dat 95% van de mensen die dit lezen, gepoogd hebben hun elleboog te likken en dat de kans zeer groot is dat je nu glimlachend dit doorstuurt naar een kennis!!!
=> dat is toch he!! wie van jullie die dit helezen heeft, heeft NIET geprobeerd om aan zijn/haar elleboog te likken????!!!!! :lol: :lol:
(oorspr bron onbekend, heb het eens via mail gehad :rolleyes: )


:D
 
heb da al is op een website gezien kp :D
 
dus komt dat overeen met hoeveel de wereld weegt??

ik sta ff verstomd. :mellow:
 
:wacko: :wacko: :wacko: wa is da allemaal wilde mijn brain echt op tilt slaan en me laten buisen :angry: ;) :rolleyes: das meer iets voor einstein :lol:
 
Ik vroeg het voor de grap aan mijn vader, die zei direct dat het een plant / bloem is <_< , maar die keuze staat er niet bij :blink:

Dan ga ik voor B. stoofappel :lol:
 
mwjeu dam*d :( :( weer jeel wat gemist ondertss :( lees het straks wel eens akkemaal :)

bergamot, is dat geen kruid?. cfr lieke REM 'Find the river' :lol: het is iets met een speciale geur iig :)

dan ga ik voor a of b, mss de bloesem dan van een van de 2 .. j-wilde peren weet ik ni zo zijn, wlde appels kan je als stoofappels pakken dus dat kan mss dan wel; ik volg Rainaldo :)
 
d. rode kool
 
een peer :lol:
pear.jpg
 
Nu hebben we 2 raadselgames :lol:

Ugli :blink: ik weet het niet, dus ik ga maar weer voor B : citrusvrucht
 
geduld zodiac, geduld :lol: ;)

ik anwt sebiet ook op je raadseltje maar heb het nu nog niet kunnen lezen :(

en dan zullen we ook eens wat wist-je-datjes plaatsen se :D

weet er nog wel enkele leuke ivm mijn vakken :ph34r:

maar die zijn niet zo spectaculair als de jouwe hoor :lol:
 
Wist je dat.....

- Als je op Google "wist je dat" intypt, je 261.000 pagina's zoekresultaten krijgt ? :lol:

- Ik deze dus niet allemaal door ga lezen :rolleyes:

- @zodiac, natuurlijk houden we dit topic ;)
 
even een snelle tssdoor, nu het toch even over google gaat :lol: ;) :

Wist je dat ...

je zoeken op Google kan toevoegen aan je snelmenu? zodat je bij rechtermuisklik op ets, meteen kan opzoeken via google :)

ziet er zo uit:

GoogletoevoegenmenuIE.jpg
 
Originally posted by *Kingpin*@03-09-2004, 01:18:11
even een snelle tssdoor, nu het toch even over google gaat :lol: ;) :

Wist je dat ...

je zoeken op Google kan toevoegen aan je snelmenu? zodat je bij rechtermuisklik op ets, meteen kan opzoeken via google :)

ziet er zo uit:

GoogletoevoegenmenuIE.jpg
hey das verekte handig.. hoe kom je daar aan ??
 
hoi NaNo :D

:lol: amai ik dacht datk met kei-oud-door-iedereen-geweten nieuwtje afkwam, maar dus toch niet :p .. :lol: kzal sebiet de uitleg erbij zetten in dit postje :) (nu al/nog 5 postjes ofzo open waar op aan het anwt ben en anders raakt er geen een van af met telkens overspringen :rolleyes: )


----------edit-------------

## Een Google-snellink toevoegen aan het snelmenu van de IE ##


Nut?
Op een site een woord aanduiden en meteen zonder knip-en plakwerk kunnen opzoeken bij Google via het snelmenu van IE.


Resultaat?:
Je duidt een woord of tekst-gedeelte aan --> rechtermuisklik --> "zoeken op met Google" --> er opent zich een nieuwe IE-pagina, nl die van Google, mt de zoekresultaten bij het woord dat je geselecteerd had


Hoe?
(Indien dat nog niet het geval is: eerst de extensies bij de bestanden laten weergeven
Ga naar Start --> config.scherm --> ( 'Klassieke Weergave' ) --> Mapopties --> tabbladje "Weergave" (scrollen) --> "verborgen bestanden en mappen weergeven" aanvinken. Bij "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen" het bolletje wegdoen. -> OK


- Open het kladblok
- Kopieer onderstaande tekst en plak hem in het kladboekbestand.
- Sla het op als "Zoek op met Google.htm" (of noem het zoals je het in het snelmenu wilt hebben staan)

<HTML>
<script LANGUAGE="JavaScript" defer>
var parentwin = external.menuArguments;
var doc = parentwin.document;
var sel = doc.selection;
var rng = sel.createRange();
var str = new String(rng.text);
var op = new String ("http://www.google.nl/search?sourceid=navclient-menuext&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q="+ str);
if (str=="")
alert ("Selecteer eerst de tekst waarnaar je wilt zoeken.");
else
open(op);

</SCRIPT>
</HTML>

- Open een nieuw kladblokbestandhe
- plak onderstaande tekst erin

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMenuExtZoek op met Google]
"contexts"=hex:31
@="C:\WINDOWS\WEB\Zoek op met Google.htm"

- Sla het op als .reg bestand : geef een herkenbare naam
- Dubbelklik op het net gemaakte .reg bestand. Bevestig de vraag of de gegevens in het register ingevoerd mogen worden
- Kopieer dan het bestand "Zoek op met Google.htm" naar c:windowsweb


Alles van internet even sluiten, IE opnieuw openene en dan zou het moeten werken :)


bijk.info
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=177241
 
Bedankt kingpin.. maar ik krijg het niet voor elkaar :(

heb effe in mijn register zitten klooien ook.. de site van MS nagelezen.. maar ik denk dat ik toch iets niet goed doe :unsure:

mijn register ziet er nu zo uit :

google_search.jpg



Wat doet ik fout :blink:
 
hoi nano :( het zal wel ergens bij mij zijn dat de fout staat, kheb dat er al een aantal maanden bijstaan en had de uitleg in ene kladbestandje bijgehouden, mss iets misgelopen met kopieren van daar naar forum ivm slashes '//' etc of dat ik toen ergens toch iet vergeten ben :unsure: ik ga het even extra nakijken en ook hoe het bij mij in reg staat :( :(


---------edit-----------

dit is het reg bij mij:

rege1.gif


:huh:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan