• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Posten op het Nationaal Computer Forum is Leuk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een enqute maken op Softcity

[hand]Een enqute maken op Softcity

Er is zoveel leuks mogelijk op het forum, je kunt als het goed is al posten, je kunt reageren, je weet waarom je op sommige topics niet kunt reageren, je weet iets in de kalender te zetten...eigenlijk....ben je klaar voor de verdieping van het forum en wel een enquete maken. Je ziet op het forum enqutes. Soms om een mening te vragen over iets, soms om iets af te spreken met iets of soms om iets te weten te komen van elkaar.

Maar hoe maak je een enqute. Dat is helemaal niet zo heel erg moeilijk.

Ik ga een enqute maken en post deze in de bar, zodat je kunt zien hoe het werkt. Ik doe dit in de bar omdat het een vrij nutteloze enqute wordt...haha...ik heb alleen wat te laten zien. Ik ga mijn enqute noemen.

Weet jij eigenlijk hoe je een Enqute moet maken op Softcity?

In dit geval ga ik naar de bar en start een nieuw topic met de titel: Weet jij eigenlijk hoe je een Enqute moet maken op Softcity?

Ik maak mijn post zoals ik dat met een normale post ook zou doen.

enquete1yp5.jpg



Maar er is n verschil. Ik plaats het nog niet, ik scrol naar beneden en vink het volgende onderdeel aan:

enquete3ff9.jpg


en zeg dan pas..nieuw onderwerp versturen en je krijgt na een systeemmelding het volgende scherm:

enquete4la5.jpg



Vul de velden in met zoals er staat bondige opmerkingen

enquete5yx9.jpg


en ga dan verder met het maken van je keuzes. Je kunt een tijd verbinden aan je enqute. Ik kies ervoor om geen dag te vermelden, maar je kunt dit uiteraard wel doen. Ook kies ik in dit geval voor publiekelijk, want iedereen mag de uitslag zien. In dit geval kies ik niet voor de meer-keuze, dat kun je natuurlijk altijd wel doen.

Het uiteindelijke resultaat ziet er dan zo uit:

enquete8pg6.jpg



dan nog even stemmen en dan zie je dit:

enquete9lt4.jpg


en omdat ik gekozen heb voor een publieke enqute kun je op de cijfers drukken...in dit geval de n en kun je zien wie er gestemd hebben:

enquete10hx8.jpg


Je kunt deze specifieke enqute terugvinden bij deze link:

http://www.softcity.nl/showthread.php?t=22897

nou leuker kan het toch bijna niet worden......je kunt gewoon ook al een enqute maken...!!!
[/hand]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan