• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Win Xp Drivers Voor Winlaser 400?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marsupilami

Gast
Ik ben op zoek naar Win XP drivers voor een Minolta Winlaser 400.
Drivers voor Win95-98 werken niet. :(

Heeft er iemand ervaring met deze printer? Een driver voor Win NT, 2000 zou feitelijk ook al voldoende zijn.

Ik vind het jammer om deze goed functionerende printer te moeten wegwerpen bij gebrek aan drivers. :unsure:

Thx
Didi
 
k kan je er niet bij helpen,. :(

-------------
't ziet ernaar uit dat je windows'95/'98 moet installeren als je gebruik wilt blijven maken van de printer.
-------------------


Als je op de Homepage van Minolta kijkt, kun je alleen driver voor '95 vinden
(schiet je dus niet zoveel mee op)
 
Hoi, bedankt voor de reactie.
Jammer genoeg is er nergens een driver te vinden.
Ik vermoed dat Minolta nooit interess gehad heeft om een driver uit te brengen voor NT e.d. :( :angry:

Didi

euuu, indien er toch nog iemand een oplossing weet, zonder w95-98 te moeten installeren, laat het mij alsnog weten.

Thx to all
 
Hoi,

Probeer eens het volgende.

Tik in een zoekmachine (bv Google(heb ik zelf de beste resultaten mee)) de gegevens van de printer. Natuurlijk denk je nu dat heb ik al gedaan, maar ik bedoel hiermee ALLE VORMEN VAN CODES DIE JE VIND OP EN AAN DE PRINTER.
De meeste mensen tikken alleen maar in de naam van het product en verder komen ze niet.
Bijvoorbeeld. Op deze manier kom ik in 90% van de gevallen aan drivers die anderen niet kunnen vinden. Bij een interne modem tuk je meestal alleen maar de naam en type in en kom je hierbij niet verder. Als je nu de nummers intik die op de kaart staan (bv serienummer) of het nummer van een van de chips dan kom je vaak bij de site van de makers van deze chip die nog steeds goede drivers hebben staan.

Probeer maar eens, misschien zit deze Minolta wel bij de 90%

Succes

Magnum;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan