• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows vista driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimzie

Nieuw lid
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
3
Waarderingsscore
0
hallo ik ben nieuw hier en ik val gelijk met de deur in huis
ik vind vista mooi vorm gegeven, werkt redelijk snel (mits je een snelle pc hebt) vista zorgt voor makkelijke en snelle installatie, maar.......
ik heb hier een trust 120 Spacecam en ik krijg die maar niet werkende onder windows vista ben al weze googlen maar ik kan echt niets vinden wat dit probleem oplost messchien weet een van jullie dit hier.
het preciese probleem is:
hij vind de juiste driver niet hij installeerd hem als D-link CF cam
i.p.v iets van trust als ik nu de cam start krijg ik alleen maar zwart beeld verder niets en ik krijg met geen mogelijkheid wel beeld
alvast bedankt
Wimzie
 
ondersteunt Vista hem berhaubt wel?
Kijk eens op de Trustsite of deze cam wel wordt ondersteunt...



------------

*mod-edit* : topic op duimpje gezet omdat er langer dan 10 dagen geen reactie meer geweest is van TS, en we er zodoende vanuit gaan dat het probleem intussen opgelost is :)

*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de trust website staat geen een driver voor windows vista...alleen XP, 2000, 98 etc. Ik heb precies hetzelfde probleem:S iemand een idee?
 
drivers van xp al eens geprobeert?

en anders zit er niks anders op tot wachten op drivers voor vista van de fabrikant.
Misschien een idee om die eens te mailen? ;)
 
windows xp drivers doen het helaas ook niet...dus dan zal ik maar wachten he;)
 
Tom; het is niet de bedoeling dat je je e-mail adres in je gebruikers naam zet; of wil je heel veel spam? :p

Als je wilt kun je die laten veranderen, maar dan moet je even een PB (prive bericht) sturen naar mij.
 
Er zijn een heleboel drivers nog niet compatible met vista, je hoort zat verhalen van videokaarten, geluid en forceware drivers die gewoon niet werken onder vista.
Dus dat betekent nog ff geduld hebben
 
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)ken iemand deze probleem in Vista? help me bvd dank
 
Misschien moet je hierover een nieuw topic openen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan