• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke Programma Om Act-bestanden Af Te Spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dan

Vaak hier
Lid geworden
12 mrt 2004
Berichten
552
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een MP3-player en ik kan voicerecording erop doen. Wat heel handig is op hoorcolleges. Hoe kan ik deze afspelen op de computer. Windows Media Player kan dat niet afspelen.

Het zijn ACT-bestanden, zo staat in de lijst.

Kennen jullie progs waarmee ik deze voiverecordens wel kan afspelen??? Die dus ACT bestanden kunnen afspelen

MvG

Dan
 
Kan iemand me helpen?
 
Hoi Dan,

Zelf heb ik hier geen ervaring mee :( , maar zoek eens op google (nederlands) op "afspelen act bestand" of "afspelen act file" of zoiets. Kom je vanzelf wel iets tegen.
Eventueel als je in Nederlands niets kan vinden, zoek dan op convert act file / play act file.

Gewoon ff zoeken. :)

MVG Rainaldo
 
je kan het bestand omzette naar een ander bestand die je wel kan afspele kijk hier maar eens op deze site hier kan je de software downloaden

gr. ronnietjuh
 
Hai,

Die link om te downen lukt niet??

Waar kan ik dit prog nog meer vinden?

Dan
 
Ik denk dat je gewoon meerdere Mediaplayers aan boord moet hebben waarvan er meestal wel minstens 1 geschikt is voor het afspelen van buitenissige bestanden.

Van de meeste kun je wel een eenvoudige versie gratis van Net downloaden.

Ik heb als extra's Quicktime en Winamp allebei "LIGHT" en spam-loos genstalleerd (opties, GOED lezen en SCROLLEN reeds tijdens installatie) en ook de extra-agressieve RealPlayer (juke-box verwijderd; "realDownload" verwijderd; alle "extra's" verwijderd/ verboden).

Ze melden zich vanzelf als je een bestand aanklikt dat ze lekker vinden.

Weet wat je NIET wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan