• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Moge

  • Onderwerp starter Danny de Man
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Danny de Man

Gast
*had dit forum dus nog niet gezien* :ph34r: Maar goed, voorstellen dus.

Ik ben Danny de Man, 19 jaar en woon in Spijk. Ben single en verliefd, dus hopelijk binnenkort het eerste niet meer. ^^ M'n hobby's zijn computers/gamen/internet, voetbal, fietsen en muziek. Ik doe het n en ander voor GameVillage, de Nationale Gaming Forums en CheatVillage, partnersites van SoftCity. Ook zit ik in de staff van Online Soccer Manager, waar ik me met name bezig hou met het afhandelen van bug reports. Bijnamen waaronder je me tegen kan komen zijn Sparks (met name op chats) en Exitium. Ik ben hier terecht gekomen door een link van big boss Jeroen, toen ik nogal last van spyware had.

Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel. ^^"
 
Hoi Danny :)


Nog een "late"
smilie_w.gif
smilie_e.gif
smilie_l.gif
smilie_k.gif
smilie_o.gif
smilie_m.gif

op het forum :lol:

Fijn dat je je voorstelt! :)

Veel post-lees-ontbugplezier nog hier en op de andere fora :D
... en succes ook nog met het eerste :lol: ;)
 
Hoi Danny,

En welkom hier op het forum.

Leuk dat er ook medewerkers van de andere partnersites hier eens een kijkje komen nemen, zeker op het gebied van games kunnen we hier wel eens wat ondersteuning gebruiken. :lol:

Succes met de liefde.

frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan