• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ben Nieuw En Zal Hulp Kunnen Gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cat

Gast
hallo, mijn naam is Cat en ik ben via Google op dit forum terecht gekomen.

Ik had een vraagje over PS1 spelletjes en hier las ik postings waaruit bleek dat men hier echt hulp kan krijgen.
Daarom heb ik me dan maar geregistreerd.

Ik ben huisvrouw en heb mijn handen vol aan drie kids tussen 16j en 9j.
Heb in het verre verleden een diploma behaald als secretaresse en gebruik mijn kennis van typen nu vooral thuis aan de pc.
mijn hobby's zijn (als ik nog tijd over heb) de pc dus, en handboogschieten.

Ik ken eigenlijk heel weinig van pc-toestanden :( daarom dat ik dus ook hulp zocht. Ik hoop dat jullie groentjes hier toelaten en me helpen met mijn vragen.
Ik zal mijn best doen ook af en toe hulp te bieden, maar ik vrees dat jullie er niet te veel van moeten verwachten :unsure:

groetjes Cat
 
Hoi Cat :)


Welkom op het forum! :D

wow handboogschieten! :eek: :p amai! speciale hobby! :D en is dat ook wedstrijden ed dat je doet dan? :)

Nog veel kijk- en postplezier hier :D
 
dank u Kingpin :)

ja, ik doe ook aan wedstrijdschieten, zowat ieder weekend. In de winter indoor en in de zomer outdoor.
 
Originally posted by Cat@16-09-2004, 15:24:11
Ik ken eigenlijk heel weinig van pc-toestanden :( daarom dat ik dus ook hulp zocht. Ik hoop dat jullie groentjes hier toelaten en me helpen met mijn vragen.
Ik zal mijn best doen ook af en toe hulp te bieden, maar ik vrees dat jullie er niet te veel van moeten verwachten :unsure:
Hoi Cat :D

Als ik uit eigen ervaring spreek, dan ben je bij een zeer groentjes-vriendelijk forum terechtgekomen. Dus je hebt een goede keuze gemaakt. :rolleyes: :)
Ik heb zelf ook al veel geleerd hier.
Als je vragen hebt, stel ze. En als je antwoorden weet, kan je ze ook plaatsen.

Nog veel plezier toegewenst hier. B)

Met vriendelijke groet,

Rainaldo :)
 
Hoi Cat.

Welkom op het forum, groentje, oudje, jong, maakt hier allemaal niets uit, heb je vragen stel ze, maar denk altijd wel aan de forum regels :lol: niet alle vragen mogen we beantwoorden.

in ieder geavl veel lees en post plezier.

frank
 
allemaal bedant voor de verwelkoming :)

blijven oefenen eh Zodiac, dat betert wel. Toen ik pas begon schoot ik constant de deurtjes van de kasten open die onder de doelen staan. Je ziet de gaten nu nog :D Ik schoot om de haverklap met de pees tegen mijn arm en geloof me dan fluit je de horlepiep hoor :( en de dag na de training kon ik met moeite mijn armen bewegen door het gebruik van spieren waarvan ik het bestaan niet eens vermoedde.
Een collega schutter schoot 3 TL lampen aan flarden met 1 pijl , en die schoot al jaren. :blink:

Tja, boogschieten, je moet er een beetje zot voor zijn :wacko:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan