• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tja Weer Een Nieuwe ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piro

...
Lid geworden
10 sep 2004
Berichten
4.035
Waarderingsscore
58
hey,

Ik heb me tijdje geleden aangemeld maar nog nix gepost dus vondi k het nodig om me even voor te stellen :rolleyes:

Ik ben Piro Pieter-Jan en woon in Dikkelvenne (ergens tussen Gent en Oudenaarde :D [Belgi]). Mijn voornaamste hobby (eigelijk bijna een obsessie) is computeren, ik ben vooral bezig met scripten en designen van sites...
Verder speel ik ook graag muziek (piano en muziek) en ben ik 15jaar uit :D
 
Hoi Piro,

Hoe kan het als jouw voornaamste hobby pc'en is dat je nog niet eerder hebt gepost hier :lol: in ieder geval welkom op het forum, en wie weet heb je nog wat leuke tips/ scriptjes voor het webdesign forum.

frank :)
 
Wist nog maar van het bestaan van dit forum sinds een week of zow ;) (een vriend van me heeft me de link gegeven :rolleyes: ) maar ik zal es rond kijken in het webdesign-forum, wie weet kan ik wat tips geven daar...
 
Welkom op het forum Piro! :D

00009169.gif


veel lees - en postplezier hier, en veel succes en plezier nog met de hobbies! :D
 
Hey Piro,
Welkom ! ;)

En we kunnen je hulp echt wel gebruiken op het web-designing forum.
Want ik volg al een tijdje niet meer met al die scripts :blink: !
 
:D piro welkom

veel lees en post plezier.

groeten
gizmo B)
 
Welkom op het forum, leuk dat je ons team komt versterken :lol:
 
HEY piro

aller nog ne man van :lol: :lol: ...........gent

kanaele_gent_bei_nacht2.jpg



:lol: ;)
en ook muzikant ( gitaar )
 
:lol: :lol: ik dacht eerder ... weer een "Vent van Gent" :lol: :D ;)

jimmy_06.gif


(sorry, de Nederlanders snappen deze wschl niet echt :rolleyes: )
 
kingpin hoe durf je :angry:

deze komt ook uit u gebuurte
hij heet mechelse koekoekl naar het schijnt

i300a02.jpg


aller ik ga maffen :wacko: ;)
 
uhh :unsure: .. was 'n grapje he ;) :lol:

trouwens ... :lol: ..:
woon in Dikkelvenne (ergens tussen Gent en Oudenaarde )

hahaha die is ni echt uit zo direct mijn geburen hoor, mr tis idd een Mechelse koekoek :lol:
(liggen daar nu bitterballen bij :huh: ) klik (WMplayer bestand) ;)
 
:lol: :lol: je hebt weer eens het gepast geluidje gevonden he :lol: ;)

piro is uit dikkelvenne jaja
en jij ......


bornem20double20bleek.jpg


sant :lol: :lol: ;)
 
hehehe
laugh.gif


ehh... :rolleyes: je zit er 'een kleine' 40 km naast eigenlijk :lol: (maar kken de streek er wel heel goed) maar ... schol!! altijd voor te vinden :lol: ;)

Nou Piro.. Dikkelvenne :D .. dan kennen ze daar toch al "de computer" en "het internet" ?
wink.gif
wink.gif
nee grapje, ik kende het niet (shame on me :rolleyes: ) maar het ziet er een mooie streek uit :D !
 
Dikkelvenne is zo geen boerendorp hoor ;) (want ik woon er :D )

Enneuh, moest je het nog niet weten, er is ook een bier naar mijn achternaam genoemd :rolleyes: Een bruine of blonde Piro :D (De bruine vind ik het beste) Als ik een foto van het flesje heb, dan post ik hem wel even ;)
Want ik vindt momenteel nergens een foto van het flesje dus zal ik er zelf een moeten trekken <_< ...

[edit]
Kheb 2 luchtfoto's gevonden van Dikkelvenne B) dan zal je zien dat het niet echt meer een boerendorp is :p

http://www.immonet.be/col/immo/alg/pag/i_l...12601&p_taal=nl
http://www.immonet.be/col/immo/alg/pag/i_l...12603&p_taal=nl

En dit is Gavere (de hoofdgemeente):
http://www.immonet.be/col/immo/alg/pag/i_l...11233&p_taal=nl
http://www.immonet.be/col/immo/alg/pag/i_l...11232&p_taal=nl
[/edit]
 
Hoi Piro :D


Ghehehe leuk, een bier als achternaam :p (bij mij is het een appel <_< kan je hoogstens appelgenever van maken :( ;) ) een streekbier?
smile.gif


Mooie foto's :) idd geen echt gehucht meer :lol: (thx --> didactisch materiaal, lintbebouwing LOL
laugh.gif
wink.gif
)

Veel kijk- en postplezier hier nog :)
 
Het is jammergenoeg geen biertje uit mijn streek :( het wordt gebrouwen in Lichtervelde ;)
Maar een lekkere appeljenever met je achternaam lijkt me ook wel leuk. Op onderstaande site vind je een recept om citroenjenever te maken, je kan altijd hetzelde proberen met je appels :p
http://www.genietenvanvers.nl/kookboek/dra...50f117741b.html
 
Heb wel eens een keer brie proberen te maken door een kaas erg lang in de koelkast te laten liggen. :lol:
 
oei Lichtervelde ietske verder dan :lol:
LOL :lol: thx :lol: Hehehehe: binnenkort bij 100e, 500 en per 1000-e postjes, gratis ene liter *Kingpin*appeljenever :lol: ;)


-------------edit-------------------
Heb wel eens een keer brie proberen te maken door een kaas erg lang in de koelkast te laten liggen.
AAARGGGGGHJ
crazy.gif
vettig manneke
laugh.gif
wink.gif
wink.gif


------------ edit--------------------
ow nu zie ik jet maar eerst BRIE !! ik had BIER gelezen
laugh.gif
enfin, even vettig om dat zo proberen te maken
laugh.gif
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan