• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beter Laat Dan Nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

flashsplash

Gast
Hi mensen ik zal me dan maar ook eens voorstellen. Ik was al eerder lid van dit forum maar wist mijn nick of ww niet meer..snik..snik..snik dus moest ik me ff opnieuw registreren op 06-09-2004. Ik ben ook geen doorgewinterde comp pro maar zit er ergens tussenin. Ben me in pc's gaan interesseren in 1999 en deed toen eerst een cursus pc beheerder (pc's asembleren). Daarna deed ik zelfstandig het MSCE Win NT 4.0 traject wat ik ook heb gehaald.

Dat was trouwens in 2000 en datzelfde jaar volgde ik met wat vrienden het CCNP traject (Cisco Routers) maar kwam door persoonlijke omstandigheden niet verder dan de eerste module (CCNA) die inmiddels ook weer verlopen is want binnen 3 jaar moet je de volgende module behaald hebben. Afijn om een lang verhaal kort te maken. Ik heb helaas niet veel ervaring kunnen opdoen zo bijelkaar 12 maanden. Nu ik weer aan de bak wil heb ik een 8terstand want Win NT 4.0 is natuurlijk al verouderd dus in feite kan ik opnieuw beginnen (ben inmiddels 34), maar weet niet als ik er ooit nog tussen kan komen.

Maar ok wil jullie niet vervelen met mijn persoonlijk leven...Ik vind dit een hele goede forum zo niet de beste die ik tot nu ben tegengekomen want hier maakt men echt de moeite om je probleem te willen oplossen. Zelf heb ik meer verstand van hardware dan software. Ik blijf hier zeker plakken want weet dat ik hier veel bij kan leren...

Mijn pc is een pentium 4 1400 Mhz
256 Rim geheugen (wat nog onzettend duur is)
64 mb geforce4 mx 440 met agp8x
harde schijf 4Gb (niet lachen mensen)
simpele geluidskaart

ciao flash
 
Welkom op het forum flashsplash !! :D
Veel plezier nog ! B)
 
Hoi flash :D (hehehe nog een oude nick van mij :lol:)

Fijn dat je je voorstelt!! :D
Jammer van je oude nick wel :( ... was je al lang lid?
Hehehe :p leuk te horen dat je het hier goed vindt ;)
Veel lees- en postplezier hier nog!
Alle hulp welkom --> dus 'hup', starten met die modules :lol: nooit te oud om te leren
wink.gif
wink.gif
 
Hoi flashplash,

welkom hier op het forum. :)

frank
 
Bedankt voor de verwelkoming guys en Kingpin ik denk dat ik ongeveer een maandje of acht lid was maar het was alleen aangemeld en verder niets vandaar dat ik alles vergeten was...En ik twijfel wat ik nu als eerst zal volgen MSCE win2000 of de modules van Cisco, CCNP dus...Cisco is momenteel erg gewild maar microsoft ook wel...afijn ik hou jullie wel op de hoogte wat mijn keuze geworden is...

ciao flash
 
:D hallo flashsplash

welkom terug dan maar.

ps: je hebt inderdaad gelijk wat betreft een van de betere forums zoniet de beste.

heb er zelf ook verschillende gezien en dit is een van de weinige waar snel en goed gereageerd word.

veel plezier :D
gizmo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan