• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

zoek nieuwe MMORPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, ik zal je zo snel mogelijk toevoegen, als mijn pc weer gerepareerd is. Nu zit ik achter mijn oude Pentium III :D:p:p.
Ik heb ook een grappige mage :D
 
is Guild wars niks voor je of wil je echt niet betalen:smile:
 
Ja Guild Wars is echt een aanrader, Nightfall :D
 
ik heb hem ok maar momenteel speel ik hem even niet meer:smile:
aan begin hapert ie bij mij wel raar voor zon systeem
als ik eenmaal speel doet ie het best hoor
 
1045 wat is jouw naam in rakion? kan ik ook probreen jouw toe te voegen, ik speel meestal svonds en donderdag ochtend rakion :p
 
oohh, leuk joh. De naam is ongeveer zo: UgLY_ALPaCiNO....
Zoals ik al zei, ik kan nu een paar dagen niet spelen omdat mijn goede pc wordt gerepareerd, en deze kan hetniet aan :D:D:D.

Ik stuur je nog een prive berichtje of ik vind je wel ergens op het forum :) wanneer ik weer kan spelen. :) Dan kijk ik wel even hoe ik daar precies heet :)
 
das lange tijd geleden! Tinoow, speel je het nog?
Ik heb het vorig jaar geprobeerd, puur om te kijken hoe ze ervoor staan. Rakion was nog steeds de Rakion van 2007 :(
Jammer, wat was dat een gaaf spel zeg!
 
Quake live is veel te simpel en te snel, waardoor het minder realistisch wordt. Rakion had per character cells om te gebruiken. Je moest aan meer factoren denken tijdens het spelen. Met alleen snelheid kwam je er niet. Je cells moest je ook trainen en op de juiste moment op de juiste plek tegen de juiste vijand(en) inzetten :) je had niet een toets om te schieten, je had meerdere mogelijkheden, zoals slaan, lange afstand werpen/schieten, special attacks etc...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan