• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

zoek nieuwe MMORPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sandero

Gast
hallo, ik was een grote ko fan tot er zoveel mensen het begonnen te spelen en je er alleen nog maar kan voor betalen om erin te geraken.
en dan had ik een nieuwe, maar die is al een paar dage down.

kent er iemand een gratis, goed spel waarbij je niet gewoon moet klikken op een monstertje om te doden, maar echt nog wat moet doen?
 
weet ik wel, maar anders wordt het zo muisstil op het ko gedeelte van dit forum :meeting:
 
Ja ik het is wel stil aan het worden :p

Mooizo :p

Binnekort neemt Scions of Fate KO over :gogo:
 
wel te hopen :p, als ik eerlijk ben...

vind knight online heel stom.. (nadat ik betere mmorpg's heb gespeeld :p)

maar zoals ikki al zij: Scions of Fate (volgens mij ook wel Yulgang genoemd in japan ofzo)

neem eens een kijke op www.gpotato.com, zij brengen allerlij spellen uit. (mmorpg's)


en ik mag hier jammer genoeg niet over private servers praten, anders had ik nog heel veel op kunnen noemen :p
 
van wie niet ;) ?
 
van deze jongeman niet: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=14969

ik heb hier een geheime tekst voor je :p alleen voor jouw en andere mmorpg freaks? xD. (ow Ydieris en aanhang: als dit echt wegmoet haal ik het wel weg :p)


niet voor onbevoegden: lol
maar volgens mij bestaat er ook nog iets van pm, of e-mail ofziets hehe
 
Als je wel over private servers enzo mag praten, zou het waarschijnlijk een grote illegale bende worden hiero :p

maarja,, je bent wel gek als je voor KO gaat betalen.. Een beetje geld betalen om tussen cheaters te gaan zitten :wacko:
 
LotRO = Lord of the Rings Online, kan je aanmelden voor closed bta, je moet wel ff doen alsof je ouder dan 18 bent, anders kan je niet meedoen!
 
Ik doe mee met de closed beta zonder aan te melden, nooit aangemeld en toch kreeg ik hem over de mail :D
 
LotRO ga ik waarschijnlijk ook spelen als hij uit is :)
 
moet je voor LotR online ook betalen?? (bedoel niet de beta versie) Net zoals WoW of issie gratis?
 
ok, ik ga nu ff hero online spelen en ik zie wel;)
 
Laatst bewerkt:
speelt er niemand Rakion?

Gave spel jongens :)
 
soms ja, doe t niet voor lvls en geld, gwoon voor de lol

je kan me proberen toe te voegen :p

zit het meest op mn mage: Floep
 
Savage is misschien een goed idee voor jou. Het is een mix tussen RTS en RPG waarbij 1 speler commander is en huisjes bouwt + researched. En de rest van de spelers spelen RPG en kunnen met bogen schieten, bijlen meppen, zwaarden gebruiken etc,...
http://www.s2games.com/savage/

Het was normaal betalend, maar sinds het ontwerp van Savage 2 begonnen is is Savage 1 gratis, het is een redelijk goed spel, probeer het maar eens! :D.
( wel niet vergeten patch af te halen. )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan