• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sig request

Status
Niet open voor verdere reacties.
Y

yoran

Gast
Hej....
Je hoort het wel vaker die sig request... maar dan heb je altijd van die standaard en meestal niet zo mooie sigs.
Wil je echte sigs? Zo een als deze:
sigcopy4an.png




Stuur dan een bericht naar yoran_yorriej@hot..... rest weet je wel ( anti-spambot) en ik geef je een goede en mooie sig!
 
Altijd leuk, een nieuwe sign maker..:D
Er zijn hier al meer van deze jongens, ook allemaal erg goed..:D

De mijne is van Wickedlife.. ben ik erg tevreden over...:D
Maar het word misschien tijd voor een nieuwe, als je tijd heb, zou je er 1tje voor mij kunnen regelen..?:p
 
Hoor je mij tog niet over...? Maar het is toch leuk om misschien in het sig nodig topic mee doet...kun je iedereen laten meedelen in wat je kunt....en ook dingen opsteken van anderen..en misschien zelfs anderen wat leren....:)

Maakt het ook wat overzichtelijker...en daarbij is het leuk om te zien wat meerdere mensen maken van een sig voor n iemand...da's tof!

:)
 
Hej....
Je hoort het wel vaker die sig request... maar dan heb je altijd van die standaard en meestal niet zo mooie sigs.
Wil je echte sigs? Zo een als deze:
sigcopy4an.png




Stuur dan een bericht naar yoran_yorriej@hot..... rest weet je wel ( anti-spambot) en ik geef je een goede en mooie sig!

ik moet wel zeggen dat je erg vol over jezelf bent. ook al je post in het photoshop weetjes tutorial.

mischien een goede tip om mensen in hun waarde te laten!!!

edit ik zeg niet dat je geen mooie dingen maakt hoor, ziet er wel goed uit opzich
 
Niemand een sig?
behalve shooting dtchman
 
Ik heb er 1 van Erikk, staat in mijn top 5 siggies dus ben er wel tevreden over hoor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan