• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mini sig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noah3009

Senior
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
3.747
Waarderingsscore
41
Hey,
Ik zou graag een nieuwe mini sig willen maken... Nu weet ik hoe het zelf moet :) Maar ik zou graag weten waar ik het kan download... Ik heb het dus over deze mini sig :)
Dus die afbeeldingen appart... Alvast bedankt. :fun:
 
Hey,
Ik zou graag een nieuwe mini sig willen maken... Nu weet ik hoe het zelf moet :) Maar ik zou graag weten waar ik het kan download... Ik heb het dus over deze mini sig :)
Dus die afbeeldingen appart... Alvast bedankt. :fun:

Je bedoelt een userbar.....
Die kun je gwn zoeken op google....
maar het is leuker om ze zelf te maken hoor
 
Ok, thx, ik wist de naam niet... Ik ga zo zoeken :):D En het is ook de bedoeling om het zelf te maken... Maar Imageready doet heel raar op Vista(Soms blijft hij steken. Soms blijft alles gewoon wit, ...). Photoshop werkt perfect.
Kvond deze site!! www.userbars.be
Ziet er goede site uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb bij www.userbars.be gewoon allemaal userbars gedownload en dan met www.ubanimator.com gemaakt... Ik kan het misschien ook met imageready maar ik weet niet hoe ik allemaal layers van maak.
Dit is em dan :)
noah3009userbar.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan