• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tekst "vastpinnen" op tabellen achtergrond?

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

W_Ballereed

Gast
Hallo,
is het mogelijk om je tekst als het ware "vast te pinnen" op de tabellen die op de achtergrond staan; zodat de tekst in iedere browser mooi binnen de tabellen wordt weergegeven?
De tabellen worden afgebeeld op de achtergrond en zijn er een onderdeel van.:)
Thanks
 
euhm... kan je niet een voorbeeld geven of het wat duidelijker uitleggen....

Want nu is het precies wartaal die je spreekt....

en er zullen altijd verschillen blijven tussen de verschillende browsers zolang ze elk hun eigen renderengine hebben... Die verschillen kan je oplossen met css-hacks en andere....
 
Ok, Sorry, zal proberen het nog 'ns uit te leggen.:)

Ik heb enkele mooie achtergronden. Op die achtergronden zelf zijn enkele mooie tekstvakken afgebeeld. (Dus geen tabellen id HTMLcode ofzo, maar tekstvakken afgebeeld op de achtergrondafbeelding zelf!)
Ik zou het graag zo hebben dat mijn tekst netjes in die vakjes van de achtergrond blijft, op eender welke pc.
Ik bedoel, ik ontwerp met de gewone Internet Explorer (op normale tekengrootte). Wanneer ik bezig ben kan ik mijn tekst zo laten inspringen dat ze voor mij (in IE) perfect wordt weergegeven; maar tussen mn publiek zit er heel wat anders (Mac's, fanatiek Mozilla-fans, etc.:smile: ), waar de tekst soms gewoonweg dwars door het scherm zal lopen indien ik niets kan toepassen voor die tekst-tabellen.

Hoop dat er iets veranderd is of duidelijker geworden is?:meeting:
 
je moet je "achtergronden" (ik zeg liever layout of template) gewoon slicen en omzetten naar html...

[google]slicen[/google]
 
Heb je voor dat "slicen" een of andre tool nodig? Of kan het ook zonder iets? Ziet er niet echt simpel uit (opt eerste zicht:) ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan