• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan geen mails ,via pop3 verstuuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jan.cramer

Gast
:frusty: hallo ik kan geen nieuwe berichten verstuuren via pop 3 .ik heb zelf internet van versatel tele2. maar ik gebruik incedimail xe .ie7. ik heb voor outlook uitgaande smtp poort 25 . maar komt altijd trug nieuwe mail inklook poort 110 is wel goed . als ik bericht binnen krijg kan ik dat wel beandwoorden dat lukt dus wel ,en als ik bericht verstuur via bestaande sid dus speurders maktplaats . maar die hebben eigen server geloof ik . ik heb gedaan wat mogelijk was . krijg altijd . nieuw bericht trug met , melding mailer daemon . ik heb (ssl) al uitgevinkt. en veiliginstellingen werken normaal . ik heb anti virus van agv . en ook fiyerwel. weet iemand .wat oorzaak kan zijn .wat moet aangevink zijn en wat niet :surrender :wall: . ik heb wel nog steeds @zonnet.nl . maar dat mag volgens versatel tele2 . graag advies .stap voor stap






------------

*mod-edit* : Hallo jan en welkom op NCF,

Heb je topic verhuisd van deelforum "Schakel een mod/admin in" (ivm de forumwerking enz..) ---> naar deelforum "Internet, e-mail en messengers" voor problemen met e-mail(programma's), ..

*
 
Laatst bewerkt:
Hallo jan.cramer :welkom:

Heb je Windows XP ?
Kijk dan eens of je Windows Firewall eventueel ook ingeschakeld is,
en die het versturen blokkeert.

Je kan die firewall van windows nl. uitzetten, omdat je akleen firewall (die van AVG als ik het goed versta) gebruikt.
De Windows firewall vind je terug bij Start > Configuratiescherm > Beveiligingscenter : onderaan op het linkje "Windows firewall" klikken. En dan in het venster dat opent "uitgeschakeld" aanvinken > toepassen/ok klikken.

Daarna de PC herstarten,
lukt het dan mss wel om berichten te verzenden vanuit Incredimail ?


Hier staat ook nog een stappenplan met afbeeldingen:
http://www.adslmoinscher.be/pdf/Incredimail.pdf
mss heb je daar wat aan om de instellingen goed te zetten


Succes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan