• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hotmail Accounts Instellen Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mirjam

Gast
Hallo Allemaal,
Al sinds geruime tijd maak ik gebruik van outlook 2003. Ik had tot voor kort 3 accounts aangemaakt, waaronder 2 hotmail accounts. Met deze accounts deden zich nooit problemen voor.
Een paar dagen geleden heb ik een nieuw hotmail-account aangemaakt en sinds ik dat heb gedaan, doen zich een aantal problemen voor wanneer het programma e-mails probeert op te halen. Zo krijg ik een melding ' kan geen verbinding maken met de server, hotmail is momenteel offline' en verder blijft 'ie bij het verzenden/ontvangen steeds hangen bij ongeveer 90 %.
Ik heb bij het aanmaken van het nieuwe hotmail account cht alle gegevens goed ingevuld, dus daar ligt het niet aan. (ik heb dit geverifieerd in outlook express, en daar werkt alles gewoon.)
Weet iemand wt er aan de hand is ?

groetjes van Mirjam
 
Toevallig servicepack 2 geinstalllerd, ondervond hetzelfde probleem ook na installatie sp2, waarbij het ophalen van hotmail accounts erg moeilijk gaat sindsdien, probeer eens te kijken of je van accounts afzonderlijk de mail kan binnehalen.
 
nou, nee, nog geen sp2 genstalleerd. Maar heb ook al geprobeerd om de email afzonderlijk op te halen, maar hij heeft het er erg moeilijk mee. En nogmaals : in outlook express werkt het allemaal goed.
Dus: HELLUP !! :huh:
 
In outlook express wel en in outlook 2003 niet? dat is dan vreemd, toevallig alle updates al wel voor office / outlook2003 opgehaald, kwamen regelmatig updates voor uit.
 
ik krijg altijd een melding van nieuwe windows-updates die ik dan altijd download, ik neem aan dat daar ook nieuwe updates voor outlook bij zitten, of moet ik die weer apart downloaden?
 
Als outlook een onderdeel is van office, moet je die zelf downlaoden is andere site van windows update, kan die wel vinden via de windows update site, dan moet je op die site naar de office update site gaan.
 
ok, is bij deze gedaan, maar het probleem is nog steeds niet verholpen. :(
 
mm durf het even dan niet te zeggen, je zou kunnen kijken of het wel lukt als je die laatse account weer weghaalt, anders even wachten op reactie iemand anders, die het mss wel weet, waar het aan ligt en ook outlook 2003 gebruikt.

Kwam trouwesn wel deze info tegen:

Het ophalen van Hotmail in Outlook is per april 2005 niet meer gratis. MS biedt, uiteraard tegen betaling, Hotmailgebruikers de mogelijkheid om webmail te koppelen aan Outlook. Zo kunnen gebruikers hun mail in een programma beheren in plaats van in een webomgeving. Op deze manier wil MS het aantal spamberichten verminderen.
Nieuwe gebruikers, die zich aanmelden voor een Hotmail- en MSN-account kunnen per direct al niet meer over de plugin beschikken. Huidige gebruikers kunnen de functie nog wel gebruiken, maar zullen in de loop van het jaar worden uitgenodigd om over te stappen op een betaald abonnement. Vanaf april 2005 is de functie voor niemand meer gratis beschikbaar.
 
ik zou willen dat ik het account weer kon verwijderen, maar heb dit gedaan via menu 'extra' etc. etc. Gevolg: het account staat nu niet meer in de lijst, mr de naam van het account staat nog wel gewoon in het openingsvenster. Wanneer ik op het account klik, dan krijg ik de volgende melding:
'kan de set mappen niet openen. Deze fout treedt meestal op als het OST- of PST bestand dat u gebruikt:
- niet beschikbaar is
- beveiligd met bestandsmachtigingen
etc. etc.

Erg vreemd dat dit allemaal gebeurt door enkel het toevoegen van een hotmail account.
 
Zie de aanvulling in mijn vorige bericht :)
 
ok, dus ik concludeer dat ik voortaan aangewezen ben op outlook express. Wat een slecht verhaal zeg! :angry:
 
Ik heb zeer slechte ervaringen gehad met het combineren van Hotmail/MSN-Messenger/OutlookExpress als er IE6 aan boord was (ik heb 5+ weten te regelen en houd die).

Het verhaaltje staat in mijn kennismakings-bericht.

Windows-98 ging er geheel door plat en in XP moesten dingen met "upgrade" worden rechtgetrokken, STEEDS WEER.
 
Heb hier een linkje naar het artikel. klik hier duurt ff voordat hij geladen is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan