• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuw Forum

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
Er is een nieuw foum van softcity, speciaal voor onze japanse gasten, neem hier eens een kijkje en neem wat sambal mee :lol: klik hier er zijn nog al wat japnners ,dus kan ff duren voordta de site geladen is, :)
 
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Leuk forum. :mellow:

Edit: Tweede keer werkte beter. ^^
 
helaas is niet alles in het japans
 
Haha, das lache zeg. :lol:

Gratis webruimte in Japan ofzo?? en daar de site geupload?? :p

sambal-bkk.JPG
 
lol :lol: dat prentje komt me van ergens bekend voor :rolleyes: :lol:

seg, bij mij gaat dat wel van weergeven ed, maar ik krijg dus zoiet en kveronderstel dat da ni de bedoeling is.... :(

qqqq3.jpg


ik wil ook lachen! :(

wink.gif
 
@Kingpin, plaatje komt gewoon van google :) Al eerder gebruikt?? Kan het me zo snel niet herinneren <_<

Ik krijg hetzelfde op die site, heb het op mijn werk ook geprobeerd maar daar komt de melding dat je een taal-pakket moet installeren. Mss heeft het daarmee te maken, hoewel ik die melding nu niet krijg :blink:
 
supertoevallig eigenlijk wel ja :lol: lookielook helemaal onderaan :rolleyes: :lol:

mmmm .... meure :( naja ik kijk wel eventjes verder in de bar om te lachen dan ;) :D

ow ik wou zelf nog iets plaatsen maar ben het vergeten :(
 
Originally posted by zodiac9829@29-09-2004, 00:17:08
IK snap er niks van, het zijn allemaal chinese tekens en met cntr c. wordt het heel anders,
maar bij mij is de site half in het chinees!!

Zodiac
Lees ff Frank's 1e postje. Daar gaat het juist om, het is een japanse site :lol: ;)
 
Ja voor onze japanse gasten :lol:
 
Ok mag jij ook lachen.

softcityjapan.jpg
.
 
hahahaha!!! wat een zot zicht!! :rolleyes: laten we het maar bij Ned houden denkk zo :lol:

Thx Ydie! :D

ps wat is die icoon van die 2 boeken met dat vergrootglas in je browserwerkbalk? :huh: ik heb dat niet ...

:)
 
:rolleyes: Voor mensen bij wie die niet doet:

je moet ffe een taalpakket instaleren
 
ps wat is die icoon van die 2 boeken met dat vergrootglas in je browserwerkbalk?

Staat iets bij van onderzoek als ik er op klik krijg ik dit:

onderzoek.jpg


ik weet ook niet wat het is.
 
aah, zie het al nu, dat is een extra button van de internet explorer die je hebt, in je HJT-logje verschijnt die als 09-entry "onderzoek" :)

legitiem ;) extra service van microsoft --> research ed :)

nooit geweten dat dat die button ervoor was :lol:
 
Heb hem vaak zien staan, maar ook nooit geweten waarvoor hij was :lol:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan