• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Driver gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TheFox

Gast
Hoi,

Ik zoek een driver voor de onderstaande Ethernet controller

Intel 82801DB ICH4 - LAN Controller with 82562ET/EZ PHY
Het is voor een Dell dimension 4550. Ik heb zelf al gezocht op internet maar deze tot op heden nog niet kunnen vinden.

Weet iemand waar ik deze wel kan vinden?

Alvast bedankt,

TheFox
 
bij dell pc's zit meestal een cd-rom met daarop alle drivers die je systeem nodig heeft
 
In google intypen: de naam van je PC en dan driver download erachter.
Meestal kom je op de site van je maker van je PC en dan zie je een lijst van alle gemaakt PC's.
heb zelf ook een HP hier staan waar ik die drivers niet van had.
Maar ze stonden allemaal op de site na 10 sec googlen.

Anders stuur een mailtje naar DELL die zeggen je meestal wel hoe je aan je drivers komt.
 
Het lijkt me geen goed plan om zomaar een driver te instaleren zonder zeker te weten dat het het goede is of maakt het niet uit?
Als je gewoon via apparaatbeheer de driver update kan er eigenlijk niks fout gaan. Als het de verkeerde driver zou zijn, zou die dat zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan