• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jouw laatste aanwinst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zo kan ik het met iedere laptop zelfs een van karton ;)

Send with mobile device
 
Kinston USB-stick SE9 64 GB

USB-stick, geheugenstick, USB-staafje, memorystick of insteekgeheugen

Dergelijke sticks worden steeds goedkoper, behalve die met USB 3.0 en 'Vaults' encryptie. De laatste voor mij in ieder geval nog onvoldoende.

SE9

Nu koop ik de SE9 64 USB 2.0 64GB. Sublieme vormgeving, praktisch, sterk, degelijk en zeer gemakkelijk met een sleutelhanger te gebruiken. Iets meer dan 30,- betaald en nu zijn ze alweer goedkoper. Werkt uitstekend. Maar wat is dan het probleem? Langzaam, langzaam en nog eens langzaam.

Met een snelle computer, SSD's, USB 3.0 gewend kom je plotseling in een andere wereld. Dus niet kopen (USB2.0). Bij dergelijke groottes moet je altijd een USB 3.0 nemen. Wie weet er nog een in dezelfde uitvoering maar dan USB 3.0? Ik heb Kingston een e-mail gestuurd, maar denk je nou dat ze het begrijpen! Het commentaar was het produkt functioneert goed en dan is de kous af. Dus klanten moeten niet met ideen komen.

Als je dezelfde stick in USB 3.0 zou maken, dan weet ik wel zeker, dan zou de omzet explosief stijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ooit gehoord van een Kingston DataTraveler?

Send with mobile device
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, die heb ik allemaal wel bekeken en kwalitatief zijn deze wel prima. Grootte (GB) en prijstechnisch moet je dan kijken welke het aantrekkelijkste is. Maar cruciaal vind ik de bevestigingsmogelijkheid en de sterkte daarvan. Bij de SE9 is dit perfect en onmogelijk dat daar schade ontstaat. Er zijn ook nog wel andere van Lacie en de Corsair Flash Survivor Stealth supersterk, maar de bevestiging is een zwak punt. Prijstechnisch zijn deze ook behoorlijk aan de prijs. Super Talent Pico is er ook nog n, maar moeilijk verkrijgbaar bij Nederlandse bedrijven. Ik duik er nog eens in. Bedankt in ieder geval.
 
1394391040.jpg


Net gekocht, paar kabeltjes voor de speakers. Prachtig spul weer. :smile:
 
Heb net een Turtle Beach earforce P11 gekocht en ben er tot nu toe erg tevreden mee!
 
Een skullcandy koptelefoon 100 euro.

Fijn geluid.
Niet zo erg warm, behalve letterlijk voor de oren.
Er zit een woofer N de speakers, niet zo fijn eerlijk gezegd.
Hij is te groot en lomp (je staat er ook voor aap mee)

Ik geef deze koptelefoon een 6.5.
 
Zonde van je geld.
 
Teufel Concept B 20 mk2

549074762db1e-Teufel_B_20_Mk2.PNG


Toch wel een flinke verbetering ten opzichte van de Trust speakers van een tientje die jaren dienst hebben gedaan.
 
[IMGL]http://g-ec2.images-amazon.com/images/G/01/electronics/detail-page2/B009IKCJ8Y.JBL_J22_BLK_BOX_SML.jpg[/IMGL]
Laatst deze gehaald JBL J22 oordopjes. Ik zwoor altijd bij Sennheiser. maar toen mijn laatste van 40 euro binnen een een paar maanden kapot gingen, was ik het zat.
Ik zag deze JBL voor 30 euro en deze geeft heel mooi zuiver geluid, geen overvloedige bass klanken. Ik ben om. Ziet er vrij robuust uit dus ik hoop dat deze wel lang mee gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
weer een nieuw speeltje. deze zeer vlotte SSD van 250GB. Samsung 840 EVO. De vorige 60GB SSD (OCZ Agility 3) die ook aardig snel is werd me iets te klein qua capaciteit.
f392e31a95fa06f6e8900ba450593b2d.jpg
 
Lol een schilderij van iemand die ik goed kende maar al een poosje is overleden, een flesje jenever en een nieuwe stoel voor mijn verjaardag.
10153651_1546724762269422_3274515295235632385_n.jpg
 
Een huis :biggrin:
 
een complete pc 2 maanden geleden :)

Behuizing & voeding- EVGA Hadron air met 500W 80+ gold voeding
moederbord- Gigabyte GA-Z97N-Gaming5 (itx)
videokaart- MSI GeForce GTX 970 OC 4GB
CPU- Intel Core I5 4690k
Cooler- Noctua NH-U9B SE2
RAM- 2x4gb Crucial ballistix Tactical @ 1866Mhz
SSD- 512GB Crucial MX100
Beeldscherm- Eizo Foris FS2434-BK (24" IPS)

welke ik overigen wil ruilen voor een asus g751jy laptop omdat hij ondanks in een van de kleinste itx cases, toch nog niet portable genoeg is :/
 
Eindelijk op mezelf wonen. En op een plek waar ik ook wil wonen want het moet wel mooi gelegen zijn. Voordeel ik kan vanuit mijn woning gaan vissen met piepers, tijdens slapen en tijdens eten enzv.

11037316_1557086497899915_3165258993498230099_n.jpg
 
S6 EDGE + Gold.

Sent from my SM-G928F using Nationaal Computer Forum mobile app
 
Een corsair k70 cherryvmx red toetsenbord en m65 rgb muis. Geweldige dingen, beste muis en keyboard die ik ooit heb gebruikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan