• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Harde Schijf, installeren 2e schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gwen

Gast
Ik hoop dat iemand hier me kan helpen. Er is een nieuwe tweede harde schijf in mijn pc gezet (pentium III). Zoals mij is verteld heb ik in de BIOS gekeken, waar beide schijven goed geregistreerd staan. Maar als ik Windows xp vervolgens opstart kan de nieuwe schijf nergens terug vinden. Ik dacht dat ik deze alleen nog maar zou moeten formattern bij deze coputer, maar daar zie ik de nieuwe schijf (Maxtor 80gb) nergens terug. Waarschijnlijk moet ik eerst nog iets anders doen maar ik heb geen idee wat. Wie kan me helpen?
 
Hoe heb je de hdd geinstalleerd??? Als slave of als master??
Op welke ide?? 1 of 2??

Heb je de jumpertjes goed gezet?? Niet toevallig op cable select ofzow....

Want hij moet hem normaal kunnen vinden als je hem goed hebt aangesloten.
 
hi ,

ik draai al tijden met een 2e hd en het probleem wat je hebt is mij ook overkomen....

vraag; heb je xp opnieuw geinstalleerd?

zo nee, ik had van de hd die ik er bij in gedrukt had geen partitie gemaakt bij het installen van windows.....

hiermee bedoel ik dat als je hem gewoon weer aanzet na het aanbrengen van de 2e hd hij hem niet laat zien in windows....ik denk dat dit komt omdat hij hem in de setup moet detecteren..

un ieder geval heeft het mij oplossing gebracht even opnieuw te installeren en ook die nieuwe hd een partitie te geven

ben er zeker van dat het je lukt op deze manier....als het master slave gebeuren het probleem niet veroorzaakte tenminste:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan