• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet explorer browser probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Transparant

Gast
Hallo beste NCF,

ik heb een probleem met een aantal dingen tijdens het surfen. Op bepaalde sites werken de knoppen niet. Zoals bij Yahoo mail kan ik mijn berichten niet verwijderen omdat de verwijder knop niet werkt. Ook heb ik op sommige sites dat ik helemaal geen tekst zie staan en bij Hyves kan ik mijn krabbels niet lezen omdat ze niet worden getoond. En zo zijn er nog meer van dat soort problemen. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

Groetjes Transparant
 
Geef eens een voorbeeld van een website waarop je geen tekst ziet.
Kunnen we even kijken waaruit die is opgebouwd (flash, java, etc) en wat er dan eventueel aan mankeert :)
 
Hoi Rainaldo, het heeft even geduurd maar het gaat om de website van msnmessenger. Als ik een mailtje krijg op mijn msn.com emailadres dan laat hij in het venster waar de tekst zou moeten staan helemaal niks zien. Bij mijn yahoo mail heb ik ook problemen met bepaalde functies. Zoals het alles selecteren vinkje. Als ik die aanvinkt zou hij normaal alle mailtjes selecteren, maar nu doet ie dat niet. Ook de verwijder knop reageert niet. Dus de aangevinkte mailtjes die ik wil verwijderen met de verwijderknop die reageert niet. Voor zover ik op dit moment weet zijn dat een paar van de problemen die ik heb. :)
 
Hallo Transparant :)


Is dat IE7 ?
Kijk eens of het zo wel lukt ?
* ga naar start > alle programma's
* Bureau-accessoires > System Tools
* kies : Internet Explorer (No Add Ons).
Hierdoor zal IE7 zonder de Add ons laden. Kijk eens of het dan ook is, die problemen ?
Weet dat alvast eens te zeggen


Heb je een andere browser bv Opera of FF en is het daarbij ook op de sites ?


Als het enkel in IE is,
Kijk in de beveiligings- en geavanceerde instellingen daarvan eens na
* Ie > Extra > internet-opties
* tabje "geavanceerd"
* klik eens op herstel standaardinstellingen
* tabje "beveiliging", klik op "internet"
* zet daar eens op standaardniveau
* herstart de pc
* en kijk eens of je het dan ook nog hebt


Heb je Java RE aan boord ?
Kan je zien bij start > configscherm > Software,
in de lijst van geinstalleerde software
check dit topic eens :
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showpost.php?p=252232&postcount=8
Helpt dat wat ? (na een herstart)


Succes :)
 
Beste Kingpin,

Het is IE7!
Ik heb de "IE7 zonder de Add ons" manier geprobeerd en dan is het probleem nog steeds!

Ik heb geen andere browsers, alleen IE7!

De "herstel standaardinstellingen" manier heb ik ook geprobeerd, de pc herstart, maar dan is het probleem er ook nog steeds!

Ook heb ik de Java RE aan boord, reeds geupdated naar de laatste versie, maar ik heb het probleem nog steeds. Wel moet ik erbij zeggen dat ik de offline versie van de update niet gedownload kreeg. Ik heb de update gehaald via het Java programma zelf en dus een online update gedaan. Het lukte mij niet anders.

Ook is het misschien wel handig om te weten dat ik dit probleem pas heb sinds ik eens een Windows Vista Transformpack heb uitgeprobeerd en weer heb gedeinstalleerd. Dat pack zou alleen het uiterlijk veranderen van Windows maar gewoon draaien op XP. Dus na de deinstallatie heb ik deze problemen. Een ander probleem is ook dat mijn Windows Media Player zichzelf niet meer wil openen als ik op het programma icoontje klik...

Als laatst hierbij nog een site waarop niks wordt weergegeven. Alleen de achtergrond zie ik met wat pijltjes: http://www.cluboorgasm.nl/

Bedankt tot zover!

Gr Transparant.
 
Ook is het misschien wel handig om te weten dat ik dit probleem pas heb sinds ik eens een Windows Vista Transformpack heb uitgeprobeerd en weer heb gedeinstalleerd. Dat pack zou alleen het uiterlijk veranderen van Windows maar gewoon draaien op XP. Dus na de deinstallatie heb ik deze problemen. Een ander probleem is ook dat mijn Windows Media Player zichzelf niet meer wil openen als ik op het programma icoontje klik...
kan je anders even een HJTlogje maken en posten ?
HJT stappenplan (vanaf stap 6 volstaat n dit geval)
ff checken of er daar nog geen resten van actief zijn oid die problemen, conflicten, .. veroorzaken. Dat mag bij deze thread ineens, dat zal wat duidelijker zijn en het is wschl geen malwareprobleem oid.


En doe ook deze eens :
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?p=262394#post262394


Succes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan