• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Reacties op Tut "Youtube liedje omzetten naar MP3"

Status
Niet open voor verdere reacties.

MiQuel1990

Senior
Lid geworden
27 apr 2007
Berichten
4.737
Waarderingsscore
6
Re: Youtube liedje omzetten naar MP3



mod-edit :Voor de overzichtelijkheid bij de tutorials, werden deze reacties verplaatst naar het vragengedeelte van het forum bij overzetten van tijdelijke > vaste tuts. De oorspronkelijke handleiding kan hier teruggevonden worden. :)




Dat is echt superhandig bedankt voor deze tip!
Ik ben bezig deze chille remix om te zetten! De credits gaan wel naar cbshaw, de maker van deze remix!! :)

Edit 1: Superrrrr!! Geluidskwaliteit is geweldig, tnx noah!

Edit 2 + Offtopic: Iemand een programmatje waarmee ik het ietsje kan inkorten en waarmee ik de geluidskwaliteit mee behoud?

Edit 3: Als je het een leuke clip vond kun je hem hier downloaden in mp3 formaat!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Youtube liedje omzetten naar MP3

Edit 2 + Offtopic: Iemand een programmatje waarmee ik het ietsje kan inkorten en waarmee ik de geluidskwaliteit mee behoud?

Mmh, ik had vroeger een progje waarmee je video's (maybe muziek, weet niet) kon inkorten maar weet de naam niet meer -_-
 
Goldwave Is gratis en goed.. voor het bewerken van Muziek..
 
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.39 Server at youtube.tdjc.be Port 80

-----------------------------------------------------------------------
Iemand nog een alternatief?
 
Gebruik "Optie 2"... Dit is via een programma...
 
Vind het toch raar dat dit niet illegaal is, liedjes rippen.
 
Ja maar daar een speciale tutorial rond maken lijkt mij toch niet echt legaal?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan