• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows vista geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander de Ruiter

Gewaardeerd
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
1.576
Waarderingsscore
2
Ik heb windows vista geinstalleerd maar toen ik die key code moest invullen heb ik dat leeg gelaten...
Dus nou kan ik dit 30 dagen uitproberen...
Is er een manier om dit voor eeuwig te laten op legale manier ???(want illegale manieren zijn er vast genoeg:p)
Of kan ik nou ook nog een Key code invoeren want dan hoef ik ook niet alles opnieuw te installeren heb nu net msn erop nieuwste windows media player alles is klaar...
En dan is het een heel gedoe om dat allemaal weer te installeren...
 
ja, je kan alsnog een vista key invoeren, je moet gewoon ff [windows key] + r drukken, dan komt er een run command. voer hier cmd in en druk op enter.

voer vervolgens et volgende commando in :
SLMGR.VBS -ipk *****-*****-*****-*****-*****

het kan even duren, maar als alles goed gaat krijg je een berichtje dat je product key is veranderd/ingevoerd

bij de sterretjes voer je uiteraard je product key in ;)

(SLMRG = software licence manager)
 
Hoe bedoel je windows key + R is dat ergens in configuratiescherm ofsoo...???
 
met windows key bedoel ik die toets op je toetstenbord met dat logo van een raampje (het windows logo) hij zit meestal links van je alt toets ;)
 
Oh oke bedankt :p ik heb er 2 op toetsenbord 1 bij enter in de buurt en links ja.
Als ik die windows key + R druk krijg ik dat van uitvoeren ofsoo iets...
 
tis niet gelukt lees vorige topic maar...
 
Jah dat uitvoeren dat moet juist, daar moet je cmd invoeren ;)

ps volgens mij kan je SLMRG.VSB -ipk ook gewoon daarin typen maar kep de vreemde gewoonte altijd alles in een dos window te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik begin nou eigenlijk even een beetje te twijfelen of mijn windows vista niet voor euwig is als ik deze foto bekijk
060622_vistahelp18_zd.gif

Want bij mij staat niet dat activation status is mijn windows vista nou voor eeuwig?
 
klik eens op, more details, en dan helemaal naar beneden scrollen (kan een paar seconde duren voordat je licence status verscheint) ;)
 
Oja ik ziet het daar staat dat ik nog 29 dagen heb en daar kan ik ook product code wijzigen daar staat ook iets over product-id wat is dat dan?
En wat nou als ik al een gebruikte code intyp?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een code die word gegenereed door vista, et is een combinatie van je product key, en de hardware in je systeem, deze product id word naar microsoft verstuurd als je activeerd. zo weten ze dat je vista maar op een pc hebt geinstaleerd met die key. omdat dezelfde key met andere hardware een ander product ID geeft.
 
Helaas, maar je kan elke product key maar n maal geruiken. als je een al gebruikte product key invoert, dan zal deze niet worden geacepteerd door de microsoft server en kan je dus niet activeren. dus kan je em naa 30 dagen niet meer gebruiken. (tenminste, niet op legale wijze)

ik zal er niet om liegen, ik heb ook niet betaald voor mijn windows vista. helaas is het verboden om op dit forums over dit soort dingen te discuseren. dus ik zal hier dan verder ook niet op ingaan.
 
Je kunt niet op een legale manier hem activeren. Toch niet met een reeds gebruikte product code, of geen. Je hebt ervoor een legale product code nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan