• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

office word 2007 bestand openen in office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

schubbeke

Gewaardeerd
Lid geworden
11 feb 2006
Berichten
1.320
Waarderingsscore
4
hallo,

ik vroeg mij af of het mogelijk is dat je een word 2007 bestand ( dus .docx ) kan openen met word 2003 (.doc ) op een of andere manier.

of je misschien in office 2007 de mogelijkheid niet hebt om het zo op te slaan dat je het in oudere versies ook nog kan openen.

(ik heb zelf office 2003, en ik kreeg een office 2007 bestand toegestuurd en kan het niet openen, vandaar... :) )


in ieder geval al bedankt :biggrin:
 
aangezien ik te lui ben om te kijken of het antwoord al in het linkje staat dat frankw gaf, geef ik je het antwoord nog maar eens.

in office 2007 kan je gewoon kiezen voor opslaan als. en dan bij de extensie (dropdown box onder bestand naam) voor .doc office 97-2003 formaat.
 
aangezien ik te lui ben om te kijken of het antwoord al in het linkje staat dat frankw gaf, geef ik je het antwoord nog maar eens.

in office 2007 kan je gewoon kiezen voor opslaan als. en dan bij de extensie (dropdown box onder bestand naam) voor .doc office 97-2003 formaat.
Aangezien ik dan weer te lui ben om het te typen geef ik Erik gelijk, ik wist dit in het begin ook niet maar wel handig. :surrender
 
alleen in dit geval heeft hij zelf geen 2007 maar een 2007 bestand gekregen via mail.
 
met dat compatibiliteitspack kan ik het nu wel openen

en ook dat je het als .doc kan opslaan in 2007 is zeer handig om te weten :)

bedankt :biggrin:
 
alleen in dit geval heeft hij zelf geen 2007 maar een 2007 bestand gekregen via mail.


naja hij/zij vroeg ook of er in 2007 een mogelijkheid was om het naar 2003 om te zetten vandaar mijn antwoord.
 
ja het is gelukt hoor via die link van frankw.

kan nu gewoon die bestanden openen, het zal waarschijnlijk zo zijn dat het wel eens zou kunnen mislopen met de lay-out enzo, maar da t is niet erg, toch niet waarvoor ik het gebruik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan