• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

geraak niet op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
33.972
Waarderingsscore
76
Hoi,
als ik me bij de pc van mijn ouders wil aanmelden op msn krijg ik de volgende foutmelding:
Aanmelden bij windows messenger is mislukt, probeer later opnieuw
foutcode: 80048822
uitgebreide foutcode: 80048412

Het is nu al enkele dagen zo, zowel met mijn adres als dat van hun. Via hotmail.com kunnen we wel nog onze mail checken. Via mijn computer kan ik ook nog op msn. Maar ik heb nog gewoon msn messenger 6.2 geloof ik. In elk geval een oudere versie met minder geavanceerde functies die mijn ouders gebruiken om te chatten.
Ik heb het al opnieuw proberen installeren, maar dat blijkt niet te helpen. Kan iemand zeggen wat ik moet doen?
 
Hoi :)

Staat de datum van je computer goed en tijd, rechtsonder?

mss is dat de oplossing. En wat gebeurt er als je msn naar de fout laat zoeken ( verbinding controleren ) wat voor een fout geeft hij dan aan?

Groet, Midget
 
Laatst bewerkt door een moderator:
alles oke dan, dan geeft hij de fout niet.

Ook het uur staat juist.
 
alles oke dan, dan geeft hij de fout niet.

Ook het uur staat juist.
Nja dit is niet altijd precies hoor, ik heb het ook eens gehad, mijn klok stond paar seconden verkeerd en msn werkte niet

weet wel niet meer hoe ik het opgelost heb :huh:
dacht met 1 of andere ms-dos command maar welk he ... :wall:
 
En ik heb het ook weleens gehad.

Dubbelklik op de klok in systray. Daar kun je je klok ook automatisch synchroniseren

(Sorry, als dit 'ouwe koek'is.)

Ook mogelijk, dat je firewall hem tegenhoudt?
 
Laatst bewerkt:
Het is opgelost, hoe weet ik ook niet. Volgens mij heeft het met de klok niet veel temaken gehad.
Ik heb een atf cleaner op de pc laten gaan en daarna deed hij het weer.
Toch bedankt voor de hulp!! :rules:
 
Gefeliciteerd!! We hebben het geprobeerd... je weet maar nooit!
:surrender
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad.
s'middags kon ik nog op msn, s'avonds niet meer.
Heb dit hierboven gelezen en de tijd veranderd.
Daarna deed msn het weer

bedankt,


Kalm an, en rap een betje

Stefan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan