• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wil je je auto kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.387
Waarderingsscore
468
Wil je je auto kwijt, ga dan niet naar autoinkoop.nl, die mensen bieden via internet een leuk bedrag voor je auto en dan maak je de reis van bijna 180 km om er te komen, bieden ze ineens nog maar de helft van dat bedrag.

Autoinkoop.nl en alle 700 andere domeinen waarop ze zijn geregistreerd zijn corrupt en staan bij mij in de blacklist.

Trap niet in die rotzooi uit Rotterdam (verder niets tegen Rotterdammers, maar alleen tegen de mensen van dit bedrijf).

Ik wilde dus mijn auto weg doen en had daarvoor een offerte aangevraagd op internet bij de betreffende site en ik kreeg nog een leuk bedrag voor mijn auto geboden (alle gegevens ingevuld, ook de gebreken), kom ik vandaag in Rotterdam, na een 2 uur rijden, is het eerste wat hij zegt, hij is te oud, die raken we nooit kwijt. Terwijl hij al wist hoe oud die auto was toen hij een bod deed. Stelletje oplichters.

Ik ben dus weer met auto terug gereden naar huis en ga nu kijken hoe ik het ga oplossen, maar in ieder geval niet bij die mensen.

Ik moest dit ff kwijt, anders blijf ik er maar mee zitten en zo kan ik nog iemand een rit richting Rotterdam besparen als die denkt dat er wat leuks voor zijn auto wordt geboden.
 
Wil je je auto kwijt, ga dan niet naar autoinkoop.nl, die mensen bieden via internet een leuk bedrag voor je auto en dan maak je de reis van bijna 180 km om er te komen, bieden ze ineens nog maar de helft van dat bedrag.(.....)Stelletje oplichters.


YdieresiS, ik heb zo langzamerhand al een aardig aantal auto's ingeruild. Weet je wat mijn ervaring is? Ga gewoon naar een kleine garage in je dorp of stad, daar zijn ze nog blij met een klant. Daar doen ze nog wat voor, ook als je problems hebt met je auto.
Die zetten je niet af!:)

(Hoewel ik altijd denk, als ze akkoord gaan met inruilen: "Ik zit in de boot....") :wall:

Maar, echt, ik doe dat al jaren - en het bevalt me goed!
 
Het probleem is, dat ik van mijn auto af wil, ik wil geen nieuwe en dan willen de meeste garagehouders je niet meer helpen omdat die geen auto's opkopen. Ik was daarom ook heel erg blij met wat hun boden voor mijn auto, maar dat valt dus vies tegen. Jammer dat er geen rechten kunnen worden verbonden aan dat bod wat ze me hadden gedaan.
 
Heb je die overeenkomst zwart op wit?
Zelfs een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig!!

Je moet je alleen afvragen, of je er via een procedure beter van wordt! 'k Denk het niet, alles bij elkaar.
 
Ga er ook niet eens aan beginnen, kost vaak meer geld dan het oplevert. Maar eigenlijk zou je ze wel een proces aan moeten doen.
 
Je zou aangifte kunnen doen wegens oplichting. Weet niet of dat iets uitmaakt, maar dan is het iig bekend.
 
Ja ze hebben voor ieder automerk een aantal geregistreerde websites zie ik. Dus je praat over honderden sites.
 
700 om precies te zijn. Allemaal dezelfde sites volgens mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan