• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lijst Met Extensies

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tha Stijn

Gast
Heb je een bestand op je pc en weet je niet waarvoor het dient? Kijk dan op FILExt. Daar staan ongelofelijk veel extensies.
Site is in het Engels. Wie tijd over heeft, vertaal maar zou ik zeggen :p
 
Link werkt (tijdelijk) niet? gebruik zelf altijd deze site: klik hier
 
bij mij werkt de link nochtans
 
Bij mij werkt ie niet.
 
En bij mij werkt ie weer wel. had de link vanmiddag na frank's eerste postje ook al aangeklikt en toen deed ie het bij mij ook gewoon. :blink:
 
Link werkt goed bij mij.

Ik gebruik Windows98SE met Internet Explorer 5 SP-via-OfficeUpdate, als enige en dus default. Misschien scheelt dat.
 
Link werkte bij mij ook niet; # keren geprobeerd

linkske.jpg



toevallig de Alexa-spyware er ook erafgehaald frank?

vermoedelijk is dat de reden dat we er ni op raken
 
Er zit een Mod security op, mod's mogen die site niet bezoeken :lol:
 
Er zit geen mod security op want bij mij doet hij het ook niet.
 
lukt het met deze link wel?

nopie... :)

nopie.jpg


Met geen enkele precies, heb ook al eens via-via-via geprobeerd (links ernaatie op andere sites, redirecting, cache van google, .. - wil wel weten hoe het komt- ) maar tkomt steeds op tzelfde neer: voor ons is die site onbereikbaar ... soms ook teken van websote met beperkte toegang trouwens :huh:

maar kwil wel eens weten hoe dat dat komt en waarom :)
 
Via de link van rainaldo doet hij het bij mij wel. Ik begrijp het ook niet.
 
Idd, met link van rainaldo werkt het wel.

En nu werkt die van stijn ook wel.
 
Bij mij macheren ze nu ook, beide :huh: :huh: wacko...

:)



---edit----
gister wel de internetopties bij beveiliging en geavanceerd op 'standaard' gezet en nog ni terug naar persoonlijke keuzes teruggezet, mss daar iet mee te maken :huh:
 
bij mij werken beide links nog steeds
zou die site iets tegen jullie hebben? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan