• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Geen geluid meer bij Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Benf6269

Gast
Goeiendag allemaal

Door een of andere reden moest ik Vista opnieuw instaleren op mijn pc
Het enigste wat niet meer werkt is het geluid
Er zit geen geluidskaart in de comp dit komt van het moederboard af
Iemand enig idee

groeten Benf6269
 
Re: Geen geluid meer bij Vista

Ik meen dat het hier om een PC gaat en niet om een laptop. Heb je de CD-ROM nog van het moederbord, daar zijn de drivers van de geluidskaart terug te vinden.
 
Re: Geen geluid meer bij Vista

Heb alles al geprobeerd maar de comp "zegt" dat alles wat geluid betreft gewoon werken moet en dat alles op de juiste manier geinstaleerd is
 
Re: Geen geluid meer bij Vista

Heel eigenaardig vind ik dit wel dat bij VISTA reeds drivers van een geluidskaart zijn, die in een moederbord ingebouwd is. Ben je al eens gaan kijken in de wizard hardware apparaten
 
Re: Geen geluid meer bij Vista

Harware apparaten voor geliud High Defition Audio Apparaat
is op de correcte manier aangesloten en stuurprogam is update is geen nieuw stuurprogam nodig

maar ik zoek nog verder er wordt een voorstel gedaan om de Adi SoundMax driver te instaleren

Denk dat ik dat vanavond gaat proberen alvast bedankt
 
Re: Geen geluid meer bij Vista

heb je de instellingen wel goed staat? bij de nieuwe moederborden heb je dus: High Defition Audio.

Ik heb het ook gehad dat hij ingesteld stond op High Defition Audio terwijl ik een geluidskaart heb, toen deed mijn geluid het ook niet.

Je kan het instellen door op dat luidsprekertje te klikken in je Taakbalk naast je klok
 
Re: Geen geluid meer bij Vista

Dat luidspekertje in de taakbalk staat op blokkering er staat een rood kruis doorheen ik kan daar verder niks mee ik heb namelijk geen geluidskaart in de pc zitten in het begin heb ik wel geluid gehad maar na de nieuwe instalatie van Vista is het geluid weg
 
Re: Geen geluid meer bij Vista

dan is het waarschijnlijk niet goed geinstalleerd, want dat luidsprekertje is van windows zelf, je hoeft daar geen geluids kaart voor te hebben
 
Re: Geen geluid meer bij Vista

Ben weer even terug
Heb Vista alweer opnieuw geinstaleerd maar het luidsprekertje in de taakbalk blijf geblokeerd staan maar als je een koptelefoon gebruikt word het luidsprekertje in de taakbalk geactiveerd en is er geluid op de koptelefoon
maar geen geluid ui de speaker die in de comp zit
Maar om een lang verhaal kort te maken heb een simpele geluidskaart gekocht en die ingebouwd en er is geluid
Wat mij betreft worstel ik gewoon nog een poosje door met Vista want als wij dat niet doet niemand het en worden de problemen nooit opgelost
En wat het geluid betrefd opgelost bedank iedereen en tot het volgend probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan