• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] et hotmail oplossing!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maria Schreuders

Junior lid
Lid geworden
31 aug 2007
Berichten
30
Waarderingsscore
0
sinds gisteren heb ik veel problemen met hotmail, kan bijna niet in mijn mail komen, en het duurt een kwartier voor ik een mail kan lezen,
ook kan ik geen berichten meer verwijderen,
nu geeft de hotmail melding dat ik cookies en tijdelijke bestanden moet verwijderen, en heb dit gedaan maar nog werkt mijn hotmail niet,en blijft deze melding geven
kan iemand mij helpen bvd
 
Re: problemen met hotmail

De servers van hotmail hebben ook regelmatig storingen. Ik heb hier nu geen problemen met hotmail overigens.
 
Re: problemen met hotmail

ik heb hetzelfde probleem. Hotmail zegt eerst dat er iets fout is gegaan en gaat dan automatisch over naar hotmail lite waar alle menu's enxo half worden geladen.

Waarschijnlijk is het een storing bij hotmail.

Het ziet er zo uit bij mij:

Ware grote klik hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: problemen met hotmail

Misschien overstappen naar Live Mail? Dubbele opslagruimte, en geen problemen (tot nu toe :biggrin:) Maar ja, ik heb al gehoord dat er toch nog serieus wat beveiligingslekken zijn, hoewel ik daar nog niets van gemerkt, maar soit.
 
Re: problemen met hotmail

ik heb hetzelfde probleem. Hotmail zegt eerst dat er iets fout is gegaan en gaat dan automatisch over naar hotmail lite waar alle menu's enxo half worden geladen.

Waarschijnlijk is het een storing bij hotmail.

Het ziet er zo uit bij mij:

Ware grote klik hier.

ja inderdaad zo ziet het erbij mij ook uit, ik hoordde zojuist dat ze bij hotmail grote schoonmaak aan het houden zijn vanaf donderdag,
dus laten we hopen dat dat het probleem is, heb wel een acount nu bij gmail genomen
 
Re: problemen met hotmail

Mss dat ze bij hotmail zoals je al zei grote schonmaak aan het houden zijn, in al de jaren dat hotmail bestaat is er natuurlijk ook een grote vervuiling ontstaan van miljoenen adressen die nooit meer zijn gebruikt e.d.
 
Re: problemen met hotmail

ik heb geen problemen met hotmail/live mail misschien een andere internet browser proberen [google]opera[/google] bijv.
 
Re: problemen met hotmail

Nja met de mail heb ik ook nooit problemen,

nouja ik gebruik het ook bijna niet, er komt wel wat mail binnen maar ik gebruik vooral mijn gmail account (veel beter :))
 
Re: problemen met hotmail

Ik heb firefox geprobeerd en daar blijft hotmaail eeuwig laden en daarna krijg je hetzelfde resultaat als bij IE. Ik heb zlefs op mijn XP boot beide browser geprobeerd maar kreeg het zelfde als onder vista dus ik denk dat het probleem bij hotmail (microsoft) zelf ligt.

Heb al een mail gestuur naar hun klanten service en ik hoop dat ze het daar goed kunnen maken want als ze een mail terug sturen dan sturen ze die waarschijnlijk naar mijn hotmail en kan ik die dus niet lezen -_-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: problemen met hotmail

ik weet niet of het mogelijk is om je hotmail te ontvangen met je mail programma anders moet je even googlen hoe het moet dan ben je van die problemen af maar daarmee is het nog niet opgelost.
 
Re: problemen met hotmail

Toevallig een abonnement bij KPN of HEtnet?

Zo ja probeer dan eens het volgende:


1. Ga Start - instellingen - netwerkverbindingen

2. Klik met je rechtermuisknop op de verbinding die je gebruikt en kies voor de optie eigenschappen.

3. Ga naar je internet-protocol (TCP/IP) en klik op de optie eigenschappen.

4. Vink onderaan het tabblad "De volgende DNS-server gebruiken" AAN en type in het bovendste vak het volgende adres: 208.67.222.222

5. Druk op ok en start je hotmail opnieuw...

Als dat niet werkt even pc opnieuw opstarten en hotmail opnieuw starten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: problemen met hotmail

Ik had het zelfde probleem en de oplossing van frankw werkt!!

@frankw: wat gebeurt er eigenlijk want ik vind het fijn dat het werkt, maar ik wil wel graag weten waarom het niet werkte en nu wel.
 
Re: problemen met hotmail

Toevallig een abonnement bij KPN of HEtnet?

Zo ja probeer dan eens het volgende:


1. Ga Start - instellingen - netwerkverbindingen

2. Klik met je rechtermuisknop op de verbinding die je gebruikt en kies voor de optie eigenschappen.

3. Ga naar je internet-protocol (TCP/IP) en klik op de optie eigenschappen.

4. Vink onderaan het tabblad "De volgende DNS-server gebruiken" AAN en type in het bovendste vak het volgende adres: 208.67.222.222

5. Druk op ok en start je hotmail opnieuw...

Als dat niet werkt even pc opnieuw opstarten en hotmail opnieuw starten.


bedankt
a194.gif
bedankt
a194.gif
, het werkt nu weer perfect
 
Re: problemen met hotmail

bij mij werkt die ook bedankt
 
Re: problemen met hotmail

Klasse, kon eBay niet op met dezelfde verschijnselen en nu ok!!
txs
JB
 
Re: problemen met hotmail

Hotmail, heeft mij eprsoonlijk altijd geirriteerd, en gebruikte YAHOO. Inmiddels hebben we in nederlandook GMAIL van Google, gratis en wat mijn betreft erg handig. Gisteren kwamen vrienden van me ook al nietin hotmail. Op dit moment is er weliswaar een internetstoring, maar.................( bij mijn provider dan) groeten Jeroen
 
Re: problemen met hotmail

Dit probleem ligt niet per definitie bij hotmail? maar zoals ik al schreef bij Hetnet / kpn

Een tweede optie is bij een abonnement van HETNET of PLANET

1) Open internet Explorer ga bovenaan naar extra - internetopties.

2) ga naar het tabblad verbindingen

3) klik op 'lan instellingen'

4) vink nu 'proxy server' aan

5) vul in bij provider hetnet.nl het volgende in bij adres proxy.hetnet.nl en bij poort: 8080

6) vul in bij provider planet.nl het volgende in bij adres proxy.planet.nl met poort 8080

7) 2x op o.k. drukken en de pc even opnieuw opstarten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: problemen met hotmail oplossing!!

bedankt frank je bent mijn held :worship::biggrin:
ik dacht al dat het alweer aan me vista lag

PS ik had dezelfde problemen ook bij de gadgets site van windows en dat is nu ook verholpen
 
Re: problemen met hotmail oplossing!!

werkt geweldig :D pc niet eens opnieuw opgestart :)
 
Re: problemen met hotmail oplossing!!

Ben jullie allemaal graag van dienst :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan