• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Installatie XP blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdVice

Junior lid
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Ik probeer op mijn PC XP opnieuw te installeren. Geheel legaal en met een nieuwe installatie-CD. Tijdens het kopiren van bestanden in de niet-grafische modus blijft het proces hangen nadat het al zeer traag verliep. Ht punt waar het blijft hangen is telkens anders. Ik heb al de volgende acties uitgevoerd: andere (originele) CD, andere HDD, andere CD_ROM driver, ander RAM. Tot nu toe zonder resultaat.
 
Beetje vreemd dat installeren zelfs na het wisselen van zoveel hardware niet verder wilt? Kan je eens kijken naar het moederbord? of daar misschien een lekkende, spingende of opengeklapte condensator op te zine is?
 
Ik bedoelde een andere CD-ROM speler! Ik heb naar het moederbord gekeken maar daar zie ik niks abnormaals aan. Wel is het erg stoffig. Ook de koeler van de CPU zit dicht van het stof. Kan dat een oorzaak zijn? Ik ga hem in elk geval eerst even schoonmaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens of dat scheelt :)
 
Er is geen enkel effect!
 
Op welk IDE slot zijn de HDD en de CD lezer/schrijver aangesloten
IDE0 of IDE1. Beiden op IDE0 of de HDD op IDE0 en de CD-lezer/schrijver op IDE1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan