• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

torrent downloaden naar externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

igor

come back member
Lid geworden
9 feb 2006
Berichten
2.187
Waarderingsscore
176
Ik hoorde van iemand dat je torrents naar de externe harde schijf kan downloaden.
Ik heb dat geprobeerd maar zie in de opties van de torrentsite echt de externe schijf niet. Onder My Computer is hij zeker zichtbaar.

Heeft iemand hier ervaring mee??
 
Dat hangt van de externe schijf af. Ze zijn er wel, met een ingebakken bittorrent client. Dan kun je dus de pc uitzetten, terwijl de schijf aan het downloaden is.
 
ja, daar heb ik ook van gehoord, maar ik bedoel dat je de pc gewoon aan laat staan en de torrent naar de externe schijf download..
 
Dan is het gewoon een instelling van de client. Bij het starten van de torrent kun je meestal wel aangeven, waar de bestanden terecht moeten komen. Kun jij dit niet, neem dan gewoon een client die het wel kan. Ik gebruik zelf bitspirit, daar kan het sowieso mee.
 
thanks....ga ik uitproberen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan