• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Wolkje met tekst in foto's bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dave.ellen

Gast
Met welke programma (in windows)kan ik in een foto een wolkje in zetten en daar in tekst kwijt.
Ik weet dat het met apple het proggie COMIC wel kan.:wink:
 
Re: Wolkje met tekst in foto's bewerken

met paint, paintshop pro, photoshop en dat soort programma's. Het mooist wordt het in photoshop.
 
Re: Wolkje met tekst in foto's bewerken

ik maak wel een voorbeeldje:
Dit zit standaart in photoshop cs2 ik heb ook cs3 maar daar zit het helaas niet in.
wolkjesnf5.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Wolkje met tekst in foto's bewerken

Photoshop cs2 heb ik ook.
Ik kijk er echt naar uit hoe dat dan moet.
Alvast bedankt
 
Re: Wolkje met tekst in foto's bewerken

Ja daar heb ik zeker wel wat aan
Bedankt voor deze link
Dit is wat ik bedoel
Hartstikke bedankt hiervoor:smile::smile:
 
Re: Wolkje met tekst in foto's bewerken

Photoshop cs2 heb ik ook.
Ik kijk er echt naar uit hoe dat dan moet.
Alvast bedankt

zie dit:
naamloos1wm7.gif

- als je photshop cs 2 hebt geopend klik dan met je rechtermuisknop op rechthoek (onder de T) klik dan op dat plasje (zo noem ik het maar, dus de onderste van het rijtje).

naamloos2uj3.gif


- ga dan naar boven, naar de werkbalk (onder waar bestand/file staat en dan zie je dit staan (zie plaatje hier boven). Klik dan op het pijltje naast (waar bij mij het wolkje staat bij jouw waarschijnlijk iets anders) en scrol dan naar beneden en kies je ballon.

En ik weet dat het opgelost is maar zo kan het ook gedaan worden met photoshop cs2
 
Re: Wolkje met tekst in foto's bewerken

Bedankt hoor
Ik zal er in de toekomst vaker mee bezig zijn dus dit is perfect
 
graag gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan