• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Berichten verwijderen uit windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

motochips

Gast
Hoi, ik heb een probleem met windows mail.
Ik ontving een mail welke ik niet kan verwijderen uit postvak in.
Ik krijg volgende vermelding: "Het bericht kan niet worden weergegeven"
Wanneer ik deze mail met de rechtermuisknop aanklik en vervolgens wil verwijderen krijg ik de vermelding: "Er is een onbekende fout opgetreden"
Ik vind geen enkele manier op van deze mail af te geraken!
Kan er iemand helpen???
Groetjes
 
Hier is een >KB< over verschenen.
Via deze KB wordt een update aangeboden.(Kies wel de juiste afhankelijk van uw Vista versie: 32 bit of 64 bit)

Het kan ook opgelost worden met een workaround door de WindowsMail.MSMessageStore file te deleten op 2 plaatsen. Vista maakt dan een nieuwe aan, waarna het probleem is opgelost. Zie instructies in KB.
Anders verteld:
1. Back up de email die je wil houden voor alle veiligheid.

2. Sluit Windows Mail.

3. Klik de Start knop en selecteer Computer.

4. Navigeer naar C:\Users\uw gebruikersnaam/AppData/Local/Microsoft/WindowsMail.

5. Delete WindowsMail.MSMessageStore.

6. Open de Backup directory.

7. Open de new directory.

8. Delete WindowsMail.MSMessageStore.

9. Open Windows Mail om een rebuild van de mailstore database te laten gebeuren.

Het zou nu mogelijk moeten zijn om de problematische emails te bekijken en te verwijderen zonder problemen.
Noteer - zorg dat "hidden files" getoond worden in de folder view opties.

Suc6!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan