• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Thema vista herstellen naar xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutger199016

Vaak hier
Lid geworden
28 apr 2007
Berichten
861
Waarderingsscore
0
He,

Ik heb een vista theme voor mij xp. Alleen dit loopt heel niet lekker. Op bureaublad zie je andere pictorgramma en bij invoeren van wachtwoord voor gebruikersaccount zie je andere achtergrond. En bij het opstarten zie je een ander soort figuurtje met ook zo'n lopend balkje

Mijn vraag is hoe kan ik terug naar de instellingen zonder het Vista Theme maar gewoon het Xp theme. Systeemherstel wil niet lukken:(

Bedankt voor jullie hulp alvast:rules:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In je configuratiescherm kun je naar software toe. Dan krijg je een lijst waarin je kunt zien welke software er op je pc staat. Daar staat ook de vista-software tussen, als het goed is. Als je daar op klikt kun je de software verwijderen.
 
nee, dat lukt niet:(

Maar ik heb dit inmiddels gevonden:

Ga naar start uitvoeren
Type "cmd" druk enter
Type d: druk enter
Type cd#\i386 druk enter
Type expand luna.ms_#c:\windows\resources\themes\luna\luna.msstyles druk enter
Type C: druk enter
Type cd#\windows\resources\themes\luna druk enter
Type luna.msstyles druk enter
Er komt een box van display eigenschappen
Druk op toepassen en "ok"

Maar bij Type expand luna.ms_#c:\windows\resources\themes\luna\luna.msstyles gaatie hem openen van cd. Dat hoor je ook dan dat cd bezig is. Dan staat er bezig met uitpakken en verplaatsen: en dan staat er uiteindelijk kan uitvoerbestand niet open: c:\windows\resources\themes\luna\luna.msstyles
 
Welk programma heb je juist gebruikt om dat theme te installeren?
 
Een torrent, gewoon uitpakken en installeren..
 
Ja, maar welke torrent? Aan je 2e bericht te zien een Luna Theme?
 
Zet je de topic even op opgelost :D?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan