• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Driver Voor Xdc-100 Dual Digital Camera

  • Onderwerp starter computernerd
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

computernerd

Gast
ik heb een xdc-100 dual digital camera maar nu ben ik dat cd'tje met die driver kwijt
en ik kan nergens die driver vinden weet iemand mischien een site waar die op staat???
 
Voor xp heb je vaak niet de drivers nodig vanaf cd, dit omdat xp al een hoop hardware ondersteund.
 
maar als ik de camera aansluit dan krijg ik eenscherm te zien waarin staat van zoeken naar drivers en dan staat er automatisch maar als ik dat niet de dan staat de camera ook niet bij deze computer
 
Dit is misschien iets; ik zocht een poosje op Internet en waarschijnlijk is het MERK van de camera Xinus.

Waarom er zo veel drivers voor staan op een overzichts-pagina snap ik niet, misschien voor verschillende soorten windows en mac en zo.

De halve wereld schijnt trouwens naar die driver op zoek te zijn.

Maar het zou kunnen dat je hier een oplossing vindt, al las ik wel ergens een waarschuwing dat die site niet altijd goed werkt.

http://www.splut.com/sub/x/xdc-100_index.htm
 
Kun je niet bij hardware-detectie uiit een lijst kiezen waarin misschien Xinus staat?
 
Een cardreader kan ook uitkomst bieden, maar ik zou eerst ff die links van willem1940 proberen.
 
een collega van me pa zijn werk had die installatie cd nog!
als iemand hem zoekt en je wilt hem hebben stuur je maar een mailtjuh dan stuur ik hem wel op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan